1

محسن تنابنده، یک دختر شهرستانی و Ferrari هشت میلیاردی!!

سینماژورنال: محسن تنابنده بازیگری که نوروز امسال کمدی-سیاسی پرفروش “ایران برگر” را روی پرده داشت و ماه رمضان هم با سریال “پایتخت4” روی آنتن رفته بود درگیر تجربیات تازه ای خواهد شد.

به گزارش سینماژورنال تنابنده که اولین ساخته سینمایی اش “گینس” به دلیل حجم فراوان استفاده از شوخیهای زننده با انتقاد کارشناسان سینما مواجه شد قصد دارد نقش اصلی مرد تازه ترین فیلم علیرضا داوودنژاد را بازی کند.

این فیلم “فِراری” نام دارد که سناریوی آن را کامبوزیا پرتوی نوشته است که این روزها فیلم پرهزینه “محمد رسول ا..(ص)” را به عنوان سناریست روی پرده دارد.

آغاز فیلمبرداری از اوایل آذر ماه

داوودنژاد با تایید حضور تنابنده در “فِراری” به “ایسنا” گفت: فیلمبرداری «فراری» به تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری اوایل آذر ماه آغاز می‌شود و این روزها مراحل پیش تولید را می‌گذراند.

به گفته‌ او هنوز لیست کامل عوامل این فیلم مشخص نشده است اما تاکنون حضور محمود کلاری در مقام مدیر فیلمبرداری، پرویز آبنار صداگذار، ایمان امیدواری طراح گریم و بابک کریمی طراح صحنه، قطعی شده است.

 بازیگران دیگری هم قرار است به این پروژه بپیوندند تا این فیلم در تهران و یکی از شهرستانها که هنوز مکانش قطعی نشده است، مقابل دوربین برود.

تلاشهای دختر شهرستانی برای گرفتن عکس یادگاری با فِراری 8 میلیاردی

 داستان “فِراری” درباره‌ دختری است که از شهرستان به تهران ‌می‌آید و تلاش می‌کند تا با خودروی «فِراری» هشت میلیاردی، عکس یادگاری بگیرد!!!