1

محال است آقاخانی، مرا رها کند!!

سینماروزان: #یدالله_شادمانی بازیگر طناز و توانمند سریال‌های نون.خ و راز بقا از ادامه همکاری با سعید آقاخانی می‌گوید.

شادمانی به خبرگزاری ایسنا گفت: فصل جدید مجموعه نون‌.خ شهریور ماه و تا پایان تابستان کلید می‌خورد و من همان نقش بهادر خان، شوهر خواهر سعید آقاخانی(نورالدین) را ایفا می‌کنم.

شادمانی ادامه داد: به نظرم مجموعه نون.خ جای خودش را میان مردم باز کرده و واقعاً درخشید که به خاطر هنرمندی سعید آقاخانی و تیم همکار است.

این بازیگر افزود: آقاخانی یک بازیگر توانمند و کارگردان زبردستی است که کارش را بلد است. من در #سریال_راز_بقا هم با ایشان همکاری کردم و بسیار خرسندم. ایشان به من گفتند مرا تازه پیدا کرده و هر کاری داشته باشد محال است رهایم کند.

این بازیگر درباره اینکه آیا سریال‌های فعلی تلویزیون را دنبال می‌کند و می‌پسندد، اظهار کرد: گاهی سریال‌ها را تماشا می‌کنم اما بیشتر سرکار هستم و معتقدم مخاطبان حق‌ دارند که از وضعیت سریال‌های تلویزیون راضی نیستند. ‌ من فکر می‌کنم دلیل اصلی این اتفاق به داستان‌ها مربوط می شود که جذابیتی ندارند. نویسنده که قوی باشد و داستان خوبی داشته باشد مخاطب را جذب می‌کند اما متاسفانه خیلی کم اتفاق می‌افتد سریالی بتواند مخاطب را جذب خود کند. نون.خ اگر مورد توجه قرار می‌گیرد به خاطر سوابق و تجربیات سعید آقاخانی است و اگر کارهای دیگر هم از افراد باتجربه استفاده کننده حتما موفق می‌شوند.

یدالله شادمانی: محال است آقاخانی رهایم کند!
یدالله شادمانی: محال است آقاخانی رهایم کند!