1

مجید مظفری خطاب به مقامات دولتی⇐مثل همه‌جای دنیا قرنطینه کنید و وظیفه هم دارید به مردم رسیدگی کنید!/تا الان مردم به شما مالیات پرداخت کردند، الان نوبت دولت است که به مردم رسیدگی کند!/ ارزاق مردم را تهیه کند و مردم را در خانه نگه دارید تا این وضعیت کرونایی از بین برود

سینماروزان: ماجرای تعطیلی کرونایی مشاغل و صنوف بسیاری از اقشار جامعه را که آبشخور دولتی ندارند دچار مشکلات اقتصادی کرده و متاسفانه هنوز هیج فعالیت جامعی برای حل مشکلات اقتصادی انجام نشده.

مساله اینجاست که مقامات دولتی مدام مردم را به خانه‌نشینی دعوت می‌کنند ولی حتی از توزیع در مقیاس بالای سبدکالاهای ارزانقیمت در بدنه جامعه هم عاجزند.

مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون به فرهیختگان گفت: برخلاف ادعاها، دوران جنگ با الان متفاوت است. الان معلوم نیست با چه چیزی طرف هستید. نه آمار درست است، نه حرکات درست است، نه قرنطینه‌ها درست است، نه بستن راه‌ها درست است.

بازیگر “کشتی آنجلیکا” و “جنگ نفتکشها” ادامه داد: هیچ چیزی در این مساله کرونا معلوم نیست. هر روز مرگ‌ومیر بیشتر می‌شود و دولت معلوم نیست چه کاری انجام می‌دهد.

مجید مظفری خطاب به مدیران دولتی تاکید کرد: مثل همه‌جای دنیا قرنطینه کنید و وظیفه هم دارید به مردم رسیدگی کنید. تا الان مردم به شما رسیدگی و کمک کردند و مالیات پرداخت کردند، الان نوبت دولت است که به مردم رسیدگی کند، ارزاق مردم را تهیه کند و مردم را در خانه نگه دارد تا این وضعیت از بین برود و به شرایط ایده‌آل برسیم.