1

مجید صالحی و علیرضا کمالی؛ همکاران مهناز افشار در معمای «شاه کُش»

سینماروزان: به تازگی مراحل تولید فیلم سینمایی «شاه‌کُش» به نویسندگی و کارگردانی وحید امیرخانی در سکوت خبری آغاز شده است‌. این فیلمنامه یک درام معمایی- اجتماعی متفاوت است که آخرین مراحل پیش تولید آن سپری شده است.

به گزارش سینماروزان از مهناز افشار و هادی حجازی فر به عنوان بازیگران اصلی «شاه کُش» نام برده می‌شود که قرار است با گریم متفاوتی جلوی دوربین بروند.

در کنار آنها فرید سجادی حسینی دیگر بازیگر این پروژه است و به تازگی مجید صالحی و علیرضا کمالی نیز به جمع بازیگران این فیلم پیوستند تا به زودی با تکمیل دیگر عوامل، فیلمبرداری «شاه کُش» به تهیه کنندگی عباس نادران آغاز شود. طبق شنیده ها مجید صالحی در نقشی جدی و کاملا متفاوت جلوی دوربین خواهد رفت.

هنوز خلاصه داستان رسمی از این فیلم منتشر نشده، اما گفته می‌شود «شاه‌کُش» داستان یک مرگ مشکوک را در برف و کولاک شدید روایت می‌کند. فیلمبرداری این فیلم در ارتفاعات برف‌خیز کوهستانی خواهد بود و همین امر شرایط تولید را پیچیده کرده است.

علی قاضی، مدیریت فیلمبرداری «شاه‌کُش» را برعهده خواهد داشت. همچنین ملودی اسماعیلی، طراح لباس و سحاب زری باف عکاس این فیلم هستند.