1

مجید انتظامی؛ آهنگساز پروژه انتخاباتی “ماه گرفتگی”؟⇔تهیه‌کننده تأیید کرد/انتظامی تکذیب!!!

سینماژورنال: دست اندرکاران تولید «ماه گرفتگی» به کارگردانی مسعود اطیابی که اثری در حال و هوای روزهای بعد از انتخابات 88 است و مضمونی ضدّفتنه دارد فیلمشان را به جشنواره مقاومت ندادند و آن را برای جشنواره فجر نگه داشتند.

به گزارش سینماژورنال این روزها تدوین اولیه فیلم در حال انجام است و جالب اینجاست که طبق ادعای هادی انباردار تهیه کننده فیلم این مجید انتظامی خواهد بود که موسیقی این فیلم را می سازد!

حضور مجید انتظامی به عنوان آهنگساز این فیلم از آن جهت اهمیت دارد که وی فارغ از ساخت موسیقی برای آثاری نظیر«از کرخه تا راین»، «بوی پیراهن یوسف» و «آژانس شیشه‌ای»، در ایام بعد از انتخابات 88 کوشیده بود بی درگیری مستقیم با حواشی انتخاباتی کار خود را امتداد دهد و حتی یک سال بعد از انتخابات 88 در جشنواره بیست و نهم فجر به عنوان داور حاضر شد و البته در همین سال به عنوان چهره برگزیده همایش چهره های ماندگار معرفی شد.

هادی انباردار تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» در ارتباط با روند ساخت این اثر سینمایی به “فارس” گفت: در حال حاضر در مرحله تدوین و ویژوال افکت به سر می‌بریم. ساخت موسیقی این فیلم سینمایی برعهده مجید انتظامی است.

مجید انتظامی: هیچ مذاکره ای نکرده ام

با این حال مجید انتظامی با ردّ حضور در پروژه ضدفتنه “ماه گرفتگی” که بودجه آن را انجمن دفاع مقدس تامین کرده به “میزان” گفت: من اصلا با کسی مذاکره ای نکرده ام و کسی چیزی به من در خصوص فیلمی حرف نزده است.

وی ادامه داد: اصلا نمی دانم چه می گویید، من برای هیچ فیلمی در حال حاضر آهنگسازی نمی کنم و این خبر را تکذیب می کنم.

انتظامی در خصوص جدیدترین فعالیت های خود خاطرنشان کرد: شب گذشته آخرین کنسرتم را برگزار کردم و در حال جمع آوری آذوقه برای آینده هستم.