1

مجيد مجیدی: از فيلم عقاد هم مثل فيلم من، ابتدا استقبال نشد و بعد جاي خود را باز كرد/وزیر بهداشت بیشتر از وزیر ارشاد به هنرمندان توجه دارد

سینماژورنال: مجید مجيدي کارگردان سينما در خصوص توليدات مشترک بين ايران و سينماهاي مطرح دنيا عنوان کرد: توليدات مشترک نگاه ملي‌تري را مي‌طلبد. همان طور که گفتم تا زماني که به عرصه فرهنگ و هنر درجه دو نگاه مي‌شود، توقعي بيش از اين نمي‌توان داشت.

وزیر بهداشت بیشتر به هنرمندات توجه دارد

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “باشگاه خبرنگاران” وی ادامه داد: وزير بهداشت بيشتر از وزير ارشاد به هنرمندان توجه دارد؛ يعني مي‌خواهم بگويم تا زماني که دولتمردان و مسئولان، عرصه فرهنگ را جدي نگيرند به نتيجه‌ دلخواه نخواهيم رسيد.

فیلم مصطفی عقاد هم پشت درهای بسته واقع شد

مجيدي در خصوص هجمه‌ها و کارشکني‌هاي وارد شده به فيلم «محمد رسول‌الله» براي اکران در خارج از مرزها بيان کرد: کارشکني‌ها و هجمه‌ها به آن شکل نبوده و موضوعي عادي است.

وی افزود: فيلم «محمد(ص)» مصطفي عقاد نيز در زمان خودش پشت درهاي بسته سينماها واقع شد و حدود دو سال رنگ پرده نقره‌اي سينما را نديد. با همين هجمه‌ها رفته رفته فضاي اکران اين فيلم باز شد و خود را نمايان کرد. اميدوارم به زودي اين عرصه براي فيلم ما نيز باز شود و مطمئنا اين اتفاق خواهد افتاد.

این کارگردان در خصوص گفته برخي از کارشناسان مبني بر مقصر بودن پخش‌کننده در مهجور ماندن فيلم «محمد رسول‌الله» عنوان کرد: اين فيلم مهجور مانده اما در مورد پخش‌کننده بي‌انصافي است که يکسري صحبت‌ها گفته شود؛ اصلا اين بحث‌ها قضاوت‌هاي عجولانه‌اي است که اتفاق مي‌افتد.