1

مجری “هفت” چاپخانه “جام‌جم” را هم از کف می‌دهد؟

سینماژورنال: در حالی که در هفته های اخیر زمزمه هایی فراوان درباره تغییر مجری “هفت” شنیده میشود موقعیت شغلی دیگر این مجری که مدیریت چاپخانه “جام‌جم” است نیز ممکن است دستخوش تغییرات شود.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “سینماپلاس” مراسم معارفه و تودیع مدیران قدیم و جدید روزنامه “جام جم” در حالی برگزار شد که حضور مجری برنامه “هفت‌” در کنار دو مدیرمسئول و برگزاری این مراسم در سالن اجتماعات مسجد الغدیر دو نکته جالب‌توجه این برنامه بود.

 امروز پس از هشت سال و نیم از حضور بیژن مقدم در روزنامه “جام جم”، وی با این مسئولیت خداحافظی کرده و جای خود را به مراد عنادی داد. در این مراسم که با اجرای سینا علی‌محمدی شاعر کشورمان برگزار شد، حضور مجری “هفت‌” در کنار دو مدیرمسئول قدیم و جدید جالب‌توجه بود!
برنامه را گرفت که کیفیت را بالا ببرد…
محمود گبرلو در سال‌های اخیر به‌واسطه اجرای برنامه تلویزیونی “هفت” شناخته شد. برنامه‌ای که پس از فریدون جیرانی به دست او سپرده شد تا باکیفیتی بهتر ارائه گردد اما در هفته‌های اخیر بسیاری از سینماگران و رسانه‌ها نسبت به نحوه اجرای این برنامه تلویزیونی اعتراض کرده و خواستار تغییر وی شده اند.
شایعه تغییر نام خانوادگی گبرلو به «شایسته» نیز در روزهای اخیر در رسانه ها مطرح شد هرچند وی این شایعه را مطرح کرد اما سال هاست در عرصه چاپ او را با نام «شایسته» می شناسند.
گبرلو چاپخانه را به چه کسی خواهد سپرد؟
گبرلو صرفاً درزمینه اجرای برنامه “هفت” فعالیت نمی‌کند. از هشت سال قبل و با حضور بیژن مقدم در سمت مدیرمسئولی روزنامه “جام جم”، مسئولیت اداره چاپخانه‌های این روزنامه را به عهده داشته است. وی تا پیش‌ از این سابقه‌ای در زمینهٔ چاپ نداشت و حضور مقدم در این مسئولیت و اعتماد او به مجری “هفت”، زمینه را برای راه یافتن گبرلو به این عرصه باز کرد.
حالا با تغییرات صورت گرفته در مدیریت این روزنامه این سؤال پیش می‌آید که آیا همچنان این مسئولیت پرمنفعت در اختیار گبرلو خواهد بود یا مدیرمسئول جدید، فردی دیگر را برای این کار انتخاب خواهد کرد؟