1

مجری «طپش» مدعی پخش قسمت ممنوعه «دورهمی» با حضور ناصر ملک‌مطیعی شد!!⇔آیا صداوسیما رایت قسمت ممنوعه را واگذار کرده؟؟/ آیا شایعاتی که درباره ارتباطات امیرقاسمی با محافل داخلی وجود داشته، صحت دارد؟/آیا آقازاده سرهنگ امیرقاسمی-رییس بخش هنرمندان دربار پهلوی- به چنان ارتباطات نزدیکی با رسانه ملی رسیده که رایت پخش قسمت ممنوعه محصولی از رسانه ملی به وی داده می‌شود؟/شاید هم…

سینماروزان: در فاصله ای دو هفته ای بعد از درگذشت ناصر ملک مطیعی، علیرضا امیرقاسمی مدیر شبکه ماهواره ای «طپش» خبر داده از پخش گفتگوی ناصر با «دورهمی» از این شبکه ماهواره ای!

به گزارش سینماروزان ناصر ملک‌مطیعی حدودا دو ماه پیش از مرگش در گفتگو با مهران مدیری در «دورهمی» شرکت کرد اما این گفتگو اجازه پخش از رسانه ملی را نیافت و همین هم عاملی شد برای تاختن به رسانه ملی بعد از مرگ ناصر.

حالا امیرقاسمی خبر داده از پخش این گفتگویی ممنوعه در برنامه «کنتاکت» این شبکه! ادعایی که چندین پرسش را به ذهن مبتادر می‎سازد.

 آیا صداوسیما به ریاست عبدالعلی علی‌عسکری رایت پخش این قسمت «دورهمی» را واگذار کرده؟؟ یا شایعاتی که درباره ارتباطات طپش و مدیر آن علیرضا امیرقاسمی با محافل داخلی وجود داشته صحت دارد؟ آیا امیرقاسمی مرتبط است با رسانه ملی و علیرضا امیرقاسمی فرزند سرهنگ امیرقاسمی رییس بخش هنرمندان دربار به چنان ارتباطات نزدیکی با رسانه ملی رسیده که رایت پخش قسمت ممنوعه محصولی از رسانه ملی به وی داده میشود؟

شاید هم اصلا ماجرا جور دیگری بوده! یعنی برای دلجویی از خانواده ملک مطیعی قسمت ممنوعه «دورهمی» در اختیار آنها قرار داده شده و آنها بوده اند که فیلم را برای پخش در اختیار امیرقاسمی قرار داده اند؟

امیدواریم فرض اخیر درست باشد چون اگر غیر از این باشد و قسمت ممنوعه از طریق دست‌اندرکاران تولید با کسب رضایت مسئولان رسانه ملی به این شبکه ماهواره ای رسیده باشد- آن هم شبکه ای به مدیریت آقازاده رییس بخش هنرمندان دربار پهلوی- دیگر جمع کردن بازار شایعات و گمانه زنیها درباره ارتباطات این آقازاده با محافل داخلی به سادگی ممکن نیست.

البته که مدیران رسانه ملی هم باید هر چه زودتر درباره این ادعا اعلام موضع کنند چون حتی سکوت آنها در این وضعیت ممکن است اذهان را به سمت تأیید شایعات و گمانه هایی که سالهاست رواج دارد ببرد.