1

یک آقازاده دیگر تهیه‌کننده شد⇐تولید با حضور همکار آقازاده سیاسی+بازیگر فیلمهای ارگانی!

سینماروزان: هرقدر در سالیان نه چندان دور سریال‌سازی در رسانه ملی فرصتی بود که در اختیار کاربلدان قرار می‌گرفت تا تلویزیون بتواند رقیبی قدرتمند برای مدیومهای دیگر نمایشی باشد اما در این سالها سریال‌سازی بیشتر مجالی شده برای کارورزی!!!

به گزارش سینماروزان شاید برای همین باشد که شنیدن تولید سریالی با نام «کلافهای رنگی» به تهیه کنندگی فردی که پیشتر مجری شبکه افق بوده چندان عجیب نیست. مرتضی فاطمی که اجرای برنامه «180 درجه» را در شبکه افق برعهده داشت تهیه کننده سریالی شده با عنوان «کلافهای رنگی»!

مرتضی فاطمی آقازاده عباس فاطمی رییس مرکز سیمای استانهای سیماست؛ عباس فاطمی پیشتر هم مدیرکلی تولید و پشتیبانی معاونت امور سینمایی و قائم مقامی نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی وزارت ارشاد و مدیر کلی طرح و برنامه‌ریزی نظارت سیما را برعهده داشته است.

کارگردان «کلافهای رنگی» کیست؟ وحید امیرخانی کارگردانی که به تازگی با حمایت عباس آقازاده الیاس نادران فیلمی به نام «شاه کش» را ساخت؛ فیلمی که حائز حضور در بخش مسابقه جشنواره سی و ششم فجر هم تشخیص داده نشد.

در رأس بازیگران «کلافهای رنگی» که در 15 قسمت ساخته خواهد شد نام کامبیز دیرباز به چشم میخورد؛ بازیگری که در سالهای اخیر دو پروژه ارگانی «ماه گرفتگی» محصول انجمن دفاع مقدس و «سوءتفاهم» محصول سازمان هنری-رسانه ای اوج را در کارنامه دارد؛ «ماه گرفتگی» به خاطر ضعفهای مشهود ساختاری-دراماتیک نه تنها در جشنواره مورد توجه قرار نگرفت که دو سال بعد از ساخت هنوز فرصت اکران پیدا نکرده است. «سوءتفاهم» هم که در جشنواره سی و ششم حاضر بود به خاطر شباهت بیش از حد به «پرده آخر»واروژ کریم مسیحی با انتقاد مواجه شد!

بهرام افشاری که در فصل پنجم «پایتخت» که آن هم با حمایت سازمان هنری-رسانه ای اوج ساخته شد ایفای نقش داشت بازیگر مقابل دیرباز در «کلافهای رنگی» است. پروانه معصومی، نادر سلیمانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت و شهره سلطانی از دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این سریال قطعی شده است.

باید منتظر ماند و دید نتیجه همکاری یک مجری ارزشی، همکار آقازاده سیاسی و بازیگر فیلمهای ارگانی در یک سریال کمدی-اجتماعی چه خواهد شد؟؟