1

مجری‌گری اکبر عبدی برای برنامه نوروزی یک شبکه‌ ماهواره‌ای

سینماژورنال: اکبر عبدی بازیگر طناز سینما و تلویزیون که اخیرا “مذاکرات مستقیم آقای عبدی” را روی پرده داشت گویا تصمیم دارد به اجرای برنامه برای شبکه های ماهواره ای بپردازد.

به گزارش سینماژورنال اکبر عبدی قصد دارد به عنوان مجری یکی از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان روی آنتن برود.

گویا موافقت اولیه بر سر مبلغ قرارداد حضور در این کار صورت گرفته و به زودی ضبط برنامه در یکی از استودیوهای ترکیه آغاز می شود.

برطبق اطلاعات ارائه شده در “بانی فیلم” هنوز مشخص نیست که مهمانان او در این برنامه گفتگومحور از میان چه اقشاری انتخاب خواهند شد، ولی بی‌شک نفس حضور کمدین با ذوق، بداهه پرداز و با تجربه‌ روی صندلی اجرای چنین برنامه‌ای حاشیه برانگیز خواهد بود.

حضوری حاشیه براگیز در “شانس من”

اکبر عبدی پیش از این نیز در برنامه ای به نام “شانس من” از محصولات شبکه ماهواره ای “پی.ان.تی.وی” که از ترکیه روی آنتن میرود حضوری حاشیه برانگیز داشت و البته بواسطه این حضور دستمزد خوبی هم گرفت.

همین دستمزد خوب که گویا کاملا نقد و قبل از روی آنتن رفتن برنامه به عبدی پرداخت شده سبب ساز آن گردیده که وی وسوسه شود به عنوان مجری یک برنامه مستقل برای این شبکه قرارداد ببندد.

شنیده ها حکایت از آن دارند که این شبکه سعی دارد چند قسمت از برنامه ای که عبدی مجری آن است را در ایام نوروز روی آنتن بفرستد.