1

#مجتبی_امینی دبیر جشنواره فجر۴۱ بیان کرد: فضای فرهنگی بهترین شرایط را برای گفتگو درباره موضوعات اخیر کشور ایجاد می‌کند!/بحران‌هایی که در جامعه رخ می‌دهد باعث بلوغ کشور می‌شود!!/نزدیک به چهار ماه است که کارهای پیش تولید(!!!) جشنواره فجر آغاز شده/مدیران و افرادی که در جشنواره فجر ما را همراهی می‌کنند انتخاب شده‌اند!!!

سینماروزان/کیوان بهارلویی: مجتبی امینی دبیر جشنواره فجر41 در بازدید از جشنواره کوتاه در پردیس ملت، از ورود جشنواره فیلم فجر به فاز #پیش_تولید گفت!

دبیر چهل‌ویکمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر درباره نا آرامی‌هایی که در یک ماه اخیر در کشور شکل گرفته و صحبت‌ها و انتقاداتی که نسبت به برگزاری این جشنواره به وجود آمده بود، توضیح داد: اگر به جریاناتی که در تمام دنیا درحال رخ دادن است توجه کنیم متوجه می‌شویم که هیچ کشوری نیست که مبتلا به بحران‌‌های سیاسی-اجتماعی نباشد.

امینی ادامه داد: همچنین زمانی که چنین بحران‌هایی در یک جامعه رخ می‌دهد و مطالبات مردمی شکل می‌گیرد، باعث بلوغ کشور می‌شود و البته که باید بدانیم تا زمانی که کشور درگیر این مسائل است و تا لحظه‌ای که تغییرات و اصلاحاتی شکل بگیرد مدت زمان نسبتا زیادی زمان لازم دارد تا به شرایط آرام خود بازگردد. به همین دلیل باید بدانیم که این اتفاقات اگر قرار باشد تمام رویدادها و مسائل جاری را تحت الشعاع قرار دهد، قطعا کشور از برنامه پیشرفت خود عقب می‌ماند لذا از دیدگاه منطقی موضوعات باید تفکیک شده در جامعه پیش بروند و نباید اتفاقاتی به دیگر مسائل کشور آسیب بزند.

مجتبی امینی درباره تاثیری که رویدادهای فرهنگی بر جریان‌های اجتماعی می‌تواند داشته باشد، بیان کرد: فضای فرهنگی بهترین شرایط را برای گفتگو درباره موضوعاتی که نزدیک به یک ماه است کشور درگیر آن شده ایجاد می‌کند و همین فستیوال‌ها و جشنواره‌های فرهنگی بهترین محل برای کرسی‌های آزاداندیشی و گفتمان است چراکه فیلمسازان ما جلوتر از آحاد مردم هستند و به درستی می‌توانند به مسائل بپردازند و این شرایط بهترین فضا را برای شکل گیری دیدگاه‌ها و نگاه‌های متفاوت شکل می‌دهد. من معتقدم نباید مسائل مختلف کشور را به یکدیگر گره زد چراکه کشور از موضوعاتی که دارای اهمیت است عقب می‌افتد و باید این جداسازی و تفکیک مسائل از یکدیگر را همیشه در نظر بگیریم.

دبیر چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر درباره آخرین اخبار از این جشنواره عنوان کرد: نزدیک به چهار ماه است که کارهای پیش تولید جشنواره فجر آغاز شده و مدیران و افرادی که در این جشنواره ما را همراهی می‌کنند انتخاب شده‌اند و برنامه‌ریزی‌های آن درحال انجام است. اولین خبرها درباره جشنواره فیلم فجر نیز از ابتدای آذرماه در اختیار رسانه‌ها و مخاطبان این جشنواره قرار می‌گیرد.

مجتبی امینی: مدیران جشنواره فیلم فجر ۴۱ انتخاب شده اند
مجتبی امینی: مدیران جشنواره فیلم فجر ۴۱ انتخاب شده اند