1

متلک فیلمساز حاضر در فجر به مجری تلویزیون!

سینماروزان: دو سال بعد از اظهارات یک مجری زن تلویزیون خطاب به جماعت ناراضی درباره اینکه “اگر کسی اعتقاد ندارد، جمع کند از ایران برود.” همچنان و هرازگاهی شاهد تکرار آن اظهارات به طرق مختلف از سوی برخی دیگر از تریبون‌داران هستیم.

به تازگی یک فیلمساز حاضر در جشنواره فجر چهلم به این اظهارات، واکنش نشان داد‌.

به گزارش سینماروزان همزمان با پایان مراحل فنی فیلم “شادروان”، کارگردان این فیلم در یادداشتی تاکید کرد: هیچ کس حق ندارد به هیچ ایرانی بگوید اگر ناراحتی، جمع کن و برو!!

حسین نمازی نوشت: سختی کارِ فیلمساز در روزگار تلخ و پرمسئله جامعه این است که هم باید آینه‌ شفاف واقعیت‌ها باشی و هم به فکر حالِ خوب و روان مخاطب.

این کارگردان ادامه داد: هرچند بسیاری از حرکات و اظهارنظرهایی که این روزها می‌بینم و می‌شنوم به حدی مضحک و احمقانه هستند که طعنه به کمدی‌های لوس و بی‌مایه سینما می‌زنند، امّا قطعاً فیلم «شادروان» از این دایره بیرون ایستاده و یک فیلم کمدی نیست.

نمازی با واکنش قرار دادن مجری شبکه افق افزود: ما در عجیب‌ترین و سخت‌ترین شرایط سعی کردیم با ساخت یک فیلمِ اجتماعیِ شیرین و دغدغه‌مند، حالِ خوب را به مخاطب هدیه کنیم و یادآوری کنیم، ما مردم ایران یک خانواده‌ایم و کسی حق ندارد به عضوی از این خانواده بگوید؛ ناراحتی جمع کن برو!”

 

متلک به مجری تلویزیون!؟
متلک به مجری تلویزیون!؟