1

متلک خواننده “نسیم سحری” به بهنام بانی؟؟!!+عکس

سینماروزان: خواننده قطعه معروف “آی نسیم سحری” به بهنام بانی که اخیرا در کمدی “گشت۳” بازی کرده، طعنه زده.

حسن همایون‌فال خواننده‌ایست که بیش از هفت آلبوم و صد قطعه منتشر کرده ولی اغلب مخاطبان او را به‌خاطر قطعه “کوچه‌ها” یا “…آی نسیم سحری” می‌شناسند.

همایون‌فال با اشاره به فراوانی خواننده در سالهای اخیر به اطلاعات هفتگی گفت: قبل از انقلاب تعداد خوانندگان زیاد بود ولی هر کدام اسم و رسمی داشتند ولی الان دوهزار و هشتصد خواننده داریم که اکثرشان گمنامند!

به گزارش سینماروزان همایون‌فال ادامه داد: در ابتدای انقلاب با اینکه موسیقی پاپ ممنوع بود ولی امثال گلریز و کویتی‌پور معروف بودند و بعدتر هم افرادی مثل خاوری، طاهری، گودرزی یا بهرام حصیری که برای تلویزیون قطعه می‌خواندند باز هم شناخته شده بودند. بعد از راه افتادن موسیقی پاپ امثال قاسم افشار و محمد اصفهانی آمدند که کم و بیش شناخته‌شده هستند ولی حالا به جایی رسیده‌ایم که شب می‌خوابیم و فردا صبح صد خواننده جدید متولد میشود.

حسن همایون‌فال با طعنه به بهنام بانی و ایفای نقشش در “گشت ارشاد۳” گفت: اخیرا خوانند‌ه‌ای آمده که سبیلهایش را تاب می‌دهد و می‌پرد بالا و پایین و جدیدا فیلمی هم بازی کرده است!!

همایون‌فال افزود: درباره اتفاقات اخیر جامعه موسیقی بیشتر صحبت نمی‌کنم چون باز کردن بحث ممکن است باعث نام بردن از افرادی شود که مایل نیستم آنها را دل‌آزرده کنم. با این حال درباره کیفیت موسیقی این روزها آن قدر همه چیز شفاف است که اصلا نیازی با کارشناس موسیقی نیست.

 

بهنام+بانی+حسن+همایونفال
بهنام+بانی+حسن+همایونفال