1

متعاقب پرسشهای سینماروزان درباره ادعاها و عقبه داور «عصرجدید»، حالا یک نویسنده سالیان تلویزیون بیان کرد⇐اینکه میتوانند از هر چیزی لذت جنسی ببرند واقعا ستودنی است!!/عصاره شما رو می‌شود به قیمت طلا فروخت به آنهایی که مشکل «چیز شدن» دارند!/شرکت کننده های «عصر جدید» چه دلی دارند که جلوی استادی چون شما هنرنمایی میکنند؟!

سینماروزان: ادعاهای عجیب و غریب داور مجهول‌العقبه برنامه «عصرجدید» پیرامون ربط شهوت جنسی جوامع با کیفیت فوتبال، فارغ از پرسشهای مرتبط با تناقضات منتج از این ادعاها با پرسشی جدی درباره رزومه نامبرده مواجه شد.(اینجا را بخوانید) پرسش اصلی آن است که این داور که بشیر حسینی نام دارد  کدام خلق هنری را انجام داده اند که لایق نشستن کنار دو بازیگر و یک آهنگساز مطرح در برنامه «عصر جدید» شده اند؟

مهراب قاسم خانی که سابقه نویسندگی برای تلویزیون را دارد درباره ادعاهای عجیب داور «عصرجدید» اظهاراتی خواندنی را مطرح کرده در فضایی مابین شوخی و جدی.

متن مهراب قاسم خانی را بخوانید:

این که میتونید از هر چیزی لذت جنسی ببرید، واقعاً ستودنیه. با صدای آواز چیز میشید. با اینستاگرام و تلگرام چیز میشید. با دو گیگ اینترنت رایگان چیز میشید. دو بند میره بالا، دو سانت میره عقب چیز میشید. میبینید، میشنوید، بو‌ میکنید، حس میکنید چیز میشید، حس نمیکنیدم واسه احتیاط چیز میشید…. حتی با فوتبالم چیز میشید … بابا دمتون گرم. عصاره شما رو میشه به قیمت طلا فروخت به اونایی که مشکل چیز شدن دارن
پ.ن اول: رشته های دیگه ورزشی چه حکمی داره استاد؟ با همه شون چیز میشید؟
پ.ن دوم: خوردن سیب زمینی سرخ کرده هم لذت جنسی محسوب میشه؟ خیلی حال میده ها
پ.ن سوم: انصافاً اون شرکت کننده های «عصر جدید» چه دلی دارن که جلوی استادی چون شما هنرنمایی میکن!