1

متعاقب صدور پروانه کارگردانی سینما برای یک شاخ پولدار اینستاگرام صورت گرفت⇐حذف دو عضو شورای پروانه ساخت و جابجایی با دو نیروی جدید!!/آیا سومین حذفی، جیرانی است؟؟؟

سینماروزان: ساعاتی بعد از مشخص شدن صدور پروانه کارگردانی سینما برای یک شاخ پولدار اینستاگرامی و انتقادات رسانه‌ها و اهالی سینما به این اتفاق، سازمان سینمایی از تغییر و تحول در شورای پروانه ساخت سینمایی خبر داد؛ تغییر و تحولاتی که با دو نفر استارت خورده و ممکن است نفرات دیگری را هم دربرگیرد!

به گزارش سینماروزان اکبر نبوی‌منش و مسعود نقاش‌زاده دو عضو حذف‌شده شورای پروانه ساخت سینمایی هستند که جای خود را به محمدجعفر صافی و سیدحسین حقگو داده‌اند!!

با واکنش‌های انتقادی که نسبت به صدور پروانه کارگردانی سینما به یک شاخ پولدار اینستاگرام صورت گرفته است (اینجا را بخوانید) هیچ بعید نیست کانون کارگردان سینمای ایران هم نماینده خود در شورا را تغییر دهد.

فریدون جیرانی نماینده فعلی کانون در شوراست که انفعالش در ماجرای صدور پروانه سینمایی برای یک شاخ متمول اینستا با پرسش‌های مختلفی مواجه شده است؛ پرسش‌هایی که ممکن است به جابجایی جیرانی با یک کارگردان تازه‌نفس و مستقل منجر شود؟؟