1

متعاقب خبر سینماروزان: هیأت انتخاب فجر۴۱ به طور رسمی اعلام شد/غلبه هیأت انتخاب با مدیران ارگانی است!

سینماروزان/محمد شاکری: ساعاتی بعد از خبر سینماروزان درباره گزینه های احتمالی حاضر در هیأت انتخاب جشنواره فیلم فجر۴۱، دبیرخانه جشنواره به طور رسمی اعضای هیات انتخاب را اعلام کرد.

به جز محمدرضا عباسیان، پرویز شیخ طادی و محمدرضا شرف الدین که در اعلان سینماروزان به عنوان گزینه های هیأت انتخاب مطرح شده بود، چهار فرد دیگر هم در هیأت انتخاب حاضرند.

رضا پورحسین از مدیران باسابقه تلویزیون، روح‌الله سهرابی معاون نظارت، محمدحسین نیرومند از اعضای شورای پروانه نمایش و حبیب احمدزاده نویسنده‌ دیگر اعضای هیات انتخاب فجر هستند.

همان طور که در خبر قبلی سینماروزان آوردیم وجه اشتراک هیأت انتخاب، فعالیت ارگانی است و حالا هم به طور رسمی معلوم گشته غلبه هیأت انتخاب با مدیران ارگانی است به گونه ای که به غیر از شیخ طادی و احمدزاده، پنج عضو دیگر هیأت انتخاب بیشتر به عنوان مدیر ارگانی فعالیت داشته‌اند.
روح‌الله سهرابی معاون نظارت است و محمدحسین نیرومند از همکاران شوراهای نظارتی.
محمدرضا شرف الدین مدیر اسبق انجمن سینمای دفاع مقدس بوده، رضا پورحسین مدیر شبکه های مختلف رادیو و تلویزیون بوده و محمدرضا عباسیان مدیر اسبق موسسه رسانه های تصویری و دبیر اسبق جشنواره فجر.

از منظر خاستگاه سیاسی بدنه ارگانی هیأت انتخاب به سمت اصولگرایان است و فقط در این ميان حبیب احمدزاده است که‌ بینابین به نظر می‌رسد و شاید عامل ارتباطی دبیرخانه با سینماگرانی که هنوز گرفتار چپ‌بازی‌های نخ‌نما هستند…

اجتماع گرم مدیران ارگانی در هیأت انتخاب جشنواره فیلم فجر۴۱
اجتماع گرم مدیران ارگانی در هیأت انتخاب جشنواره فیلم فجر۴۱