1

متعاقب حملات مستمر تندروها صورت گرفت⇐شاهد مثال یک روحانی ضدکلیشه از آیت الله بهجت برای توصیف “بینوایان”!!!+عکس

سینماروزان: موزیکال “بینوایان” از هفته ها پیش از اجرا تا امروز که به دلیل اقبال مخاطبان با سانسهای فوق العاده روبروست با حملات مستمر تندروهایی مواجه شده که بریز و بپاشهای ارگانی در نمایشهای میدانی را نمی بینند و فقط مشکلشان با هزینه کرد بخش خصوصی است!؟

به گزارش سینماروزان حسن آقامیری از جمله روحانیونی که کوشیده خود را ضدکلیشه نشان دهد به تازگی با توصیفی عجیب از موزیکال “بینوایان” یاد کرده است.

آقا میری با ذکر مثال از آیت الله بهجت اظهار داشت: کسی سوال کرده بود از آیت الله بهجت (ره) که اینکه در روایات داریم ملائکه برای تشییع جنازه ی مومن حاضر می شوند یعنی چه؟ ایشان فرموده بود حلوای تن تنانی ست! یعنی تا نخوری ندانی! کنایه از اینکه این چیزها دیدنی است و توصیف کردنی نیست.

آقا میری ادامه داد: چند شب پیش برای تماشای تئاتر بینوایان رفتم. فردایش یکی از دوستانم سوال کرد دیشب بینوایان را دیدی چه طور بود؟ گفتم: حلوای تن تنانی بود!

گفت یعنی خیلی خوب بود؟ گفتم کلمات ظرفیتی دارند و بعضی وقت ها توان حمل بعضی معانی را ندارند! گفتم ببین، باید ببینی و الا من هر چی بگویم فقط عجز خودم را در برابر شکوه این تئاتر به نمایش گذاشته ام!!

حسن آقامیری در کنار نوید محمدزاده و حسین پارسایی
حسن آقامیری در کنار نوید محمدزاده و حسین پارسایی