1

ماجرای نجات جان یک اعدامی توسط محسن چاووشی!+عکس

سینماروزان: علی ضیاء در «فرمول یک» میزبان روحانی برتر به انتخاب مردم شد که یکی از کارهای خیر محسن چاووشی را رسانه ای کرد.
به گزارش سینماروزان حجت الاسلام كميل نظافتی روحانی برتر بود؛ همان روحانی که كليه اش را به كودك ٨ ساله داد و با فروش ماشين شخصی خرج درمان را داد و در امور خیریه فعالیتهای بسیاری دارد و حتی به حیوانات کمک می کند.
 
نظافتی درباره زندگی خود بعد از اهدای کلیه اظهار کرد: بعد از این اتفاق من به نوعی رابطه بین خیرین و بیماران شدم و جراحی های مختلف کلیه و مغز و استخوان و ریه برای نیازمندان صورت گرفت. خوشبختانه مردم به ما اعتماد کرده اند و پای کار آمده اند و از این به بعد خبرهای خوبی خواهید شنید.
او با بیان اینکه اکنون در کنار تحصیل در حوزه علمیه دانشجوی موسیقی هم هست، یادآور شد: کلیه دادن اتفاق مهمی نیست، ائمه ما علاوه بر جان و مال از آبرویشان هم می گذشتند و ما هم باید این چنین باشیم.
وی همچنین در بیان خاطره ای با اشاره به اینکه درباره فرد مشهوری-محسن چاوشی- است و او اگر خبردار شود، خوشحال نمی شود، گفت: زمانی برای یک محکوم به اعدام به شیراز رفته بودم، فراخوان دادم و مردم کمتر از 24 ساعت ۵۰ میلیون تومان فرستادند. جوانی به من زنگ زد و گفت من به شما 80 میلیون تومان می دهم به شرطی که شما را ببینم، گفتم من شیراز هستم. گفت من شیراز می آیم و می بینمت. وقتی آمد گفتم چقدر قیافه ات برایم آشناست؟! گفت اسمم محسن است. گفتم فامیلی ات چیست؟ نگفت. گفتم کجا زندگی می کنی؟ نگفت. گفتم کد ملی ات را بگو من می خواهم صورت جلسه کنم. گفت ولش کن! گفتم اگر من رضایت نگیرم این 80 میلیون تومان باید برگشت داده شود. گفت خیالت راحت، اگر رضایت هم نگرفتی، در حساب خودت هم باشد هرجا خواستی هزینه کن! گفتم کثرالله امثالهم، خدا امثال شما را برای من زیاد کند!
نظافتی افزود: کار انجام و جلوی اعدام گرفته شد. ما هر شب چند تا پیامک تا اذان صبح برای هم می فرستادیم. یک هفته اتفاقی عکس کاور آهنگی را دیدم و او همان آدمی هست که من دیده بودم. او محسن چاووشی بود و بعد از آن هم آهنگ «گلدون» را خواند و او جان یک نفر دیگر را هم نجات داد.
حجت الاسلام نظافتی در برنامه «فرمول یک»
حجت الاسلام نظافتی در برنامه «فرمول یک»