1

ماجرای اعتراف کارگردان “بی‌پولی” نزد بازیگر کم‌فروش‌ترین فیلم سینماها+عکس

سینماژورنال: عباس غزالی بازیگر جوان سینما و تلویزیون این روزها فیلمی به نام “دلبری” را روی پرده دارد.

به گزارش سینماژورنال “دلبری” به دلیل ریتم کند و بالا بودن حجم دیالوگ به جای اکت، مورد توجه مخاطبان قرار نگرفته و کم فروش ترین فیلم سینماهاست.

غزالی در خلال گفتگوی خود با “وطن امروز” به ماجرای چگونگی انتخابش برای سریال “وضعیت سفید” و البته حضور در “یوسف پیامبر” اشاراتی داشته است.

نعمت ا.. اعتراف کرد

این بازیگر با اشاره به اختلاف نظری که حمید نعمت ا.. کارگردان و هادی مقدم دوست نویسنده “وضعیت سفید” درباره حضور وی در این سریال داشته‌اند از اعتراف نعمت ا.. چنین می گوید: در اواسط «وضعیت سفید» هنگامی که نقش من کاملا جا افتاده بود، حمید نعمت‌ا..، من و هادی مقدم‌دوست را به کناری کشید و مثلثی 3 نفره تشکیل داد و نزد من اعترافی کرد که در زمان پیش‌تولید سریال با وجودی که انتخاب آقای نعمت‌الله بودم، آقای مقدم‌دوست مخالفت می‌کرد و بازیگر دیگری را پیشنهاد می‌کرد.

وی ادامه می دهد: آقای نعمت‌الله آنجا از هادی مقدم‌دوست پرسید نظرش درباره بازی من تغییر کرده یا نه؟ و آقای مقدم‌دوست گفت من دیگر در این مساله کم آوردم و اشتباه کرده بودم!

در “یوسف پیامبر” یکی از برادران یوسف بودم

عباس غزالی درباره حضورش در سریال “یوسف پیامبر” هم بیان می دارد: در سریال «یوسف(ع)» جزو یکی از برادران یوسف بودم که او را به چاه انداختند. در 11 قسمت اول آن سریال همراه با یوسف در نقش یکی از برادران نوجوانش بازی می‌کردم و به دلیل سن کم من و گریم خاص آن دوران خیلی‌ها مرا نمی‌شناختند و برخی هم با اطلاع از این مساله تعجب می‌کنند که من در این سریال هم بازی کردم.

این بازیگر خاطرنشان می سازد: آن زمان دستیاران ایشان انتخاب بازیگران فرعی را انجام می‌دادند و من جزو آخرین بازیگرانی بودم که به عنوان یکی از برادران یوسف انتخاب شدم. مساله مهم برایم این بود که همه افراد درگیر با پروژه از عوامل پشت صحنه تا بازیگران و حتی آقای سلحشور یک نوع غذا می‌خوردیم و این شرایط در آن کار برای من نوجوان خیلی ویژه بود و تاثیر آن دوران در وجودم مانده است.

عباس غزالی وضعیت سفید
عباس غزالی در نمایی از “وضعیت سفید”