1

ماجرای استرچ‌ پوشی اولین مدیر شبکه سه!!!

سینماژورنال: جعفر صافی اولین مدیر و در واقع بنیانگذار شبکه سوم سیما از جمله مدیران سیماست که بواسطه بدعتها و البته توجهش به جوان گرایی کارنامه موفقی را بجای گذاشته است.

به گزارش سینماژورنال صافی که چند سال بعد از روی روال انداختن شبکه سه به واحد مرکزی خبر در لندن رفت و این روزها هم مدیر فرهنگسرای ارسباران است در گفتگویی که با سیامک رحمانی و فرهاد عشوندی در “تماشاگران امروز” داشته است خاطره جالبی را از روزی روایت کرده که متهم شده است به استرچ پوشی!!!

سینماژورنال متن کامل این خاطره نگاری کمیک را ارائه میدهد:

راننده ما نگاهی کرد و گفت شما استرچ پات نیست

چهارمین سالگرد شبکه سوم سیما در سالن وزنه برداری برگزار شد. صبح بعد از این سالگرد از شبکه سوم به سمت مرکز بهداشت صداوسیما می رفتیم. راننده ما یک نگاهی به من کرد و گفت شما استرچ پات نیست؟ گفتم یعنی چی؟ گفت دیشب دختر من که برنامه را میدید گفت شما استرچ پوشیدی!

پیژامه شما بیرون مانده بود

رفتم مرکز بهداشت و به مدیر پخش گفتم برنامه دیشب چطور بود؟ گفت خوب بود فقط پیژامه شما از زیر شلوار بیرون آمده بود! گفتم پاچه شلوار ما چی بوده که این قدر مورد بحث قرار گرفته، نوار این را برای من بیاورید.

جوراب سفیدی که تعبیر شده به استرچ

در آن تصاویر دیدم یک نمایی هست که تعدادی آدم هم در کنار من دیده میشوند اما من جوراب سفید پوشیده ام و در تصویر این ساچوره شده و به اصطلاح می زند؛ حالا یکی میگوید استرچ پوشیده و یکی تعبیر کرده پیژامه پوشیده ام!