1

لیلا حاتمی در تیزر تبلیغاتی یخچال دوقلو؟؟!!+فیلم

سینماروزان/مهدی فلاح‌صابر: لیلا حاتمی بازیگری که فیلم “قاتل و وحشی”- از محصولات محمدصادق رنجکشان، به‌خاطر نمایش سر تراشیده او گرفتار توقیف شد در یک تیزر تبلیغاتی ظاهر شده است.

به گزارش سینماروزان این تیزر تبلیغاتی مربوط به یک یخچال دوقلو از محصولات برند امرسان است.

فارغ از کلیشه‌گرایی خاص این تیزر که لیلا حاتمی در آن از زیبایی این یخچال دوقلو می‌گوید اینکه در این تیزر لیلا حاتمی با یخچال سخن می‌گوید اسباب طعن و کنایه مخاطبان را موجب شده.

لیلا حاتمی از این یخچال دوقلو ، اسمش را می‌پرسد و یخچال هم در پاسخ  اسم لیلا را می‌پرسد؛ در مایه‌های گفت و شنود ماهایا پطروسیان با رباتی دست‌ساخته دانیال حکیمی در فیلم “دیگه چه خبر”تهمینه میلانی! در آنجا نام ربات “مبارک” بود و در اینجا نام کالای سخنگو، “امرسان”!

بد نیست بدانید امرسان برندی ایرانی است که از اوایل دهه شصت و با تولید فریزهای خانگی به راه افتاد و درادامه خط تولید یخچال فریزر را هم راه انداخت. “زیبا جادار مطمئن” نخستین شعار تبلیغاتی این برند بوده که در گذر زمان به “زیبا پیشرو مطمئن” تغییر یافت!

این برند در سالهای اخیر علاوه بر ارائه انواع یخچال، محصولاتی نظیر اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباس‌شویی را هم به بازار ارائه داده است‌. باید دید همکاری یک بازیگر گران ایرانی با این برند چه اتفاقاتی را برای این برند رقم خواهد زد؟؟

برای تماشای این تیزر اینجا را ببینید.