1

“لوک خوش شانس” به سینماهای ایران می‌آید!+عکس

سینماژورنال: تازه ترین مصوبات شورای صنفی نمایش از یک طرف درباره اکران دو فیلم “جامه دران” و “چهارشنبه خون به پا می شود” است و از طرف دیگر درباره اکران فیلمهایی با نامهای “خبر خاصی نیست” و “بازگشت لوک خوش شانس”.

به گزارش سینماژورنال برطبق مصوبات شورای صنفی نمایش از روز چهارشنبه 20 آبان ماه دو فیلم سینمایی «جامه دران» در گروه سینمایی آزادی و «چهارشنبه خون به پا می‌شود» در گروه سینمایی ماندانا  اکران خواهند شد.

همچنین فیلم‌های سینمایی «پی 22» در گروه سینمایی کوروش بعد از فیلم «ناهید» و فیلم سینمایی «خبر خاصی نیست» بعد از اکران فیلم «پی 22» در گروه کوروش اکران خواهند شد.

آقارشید در برابر لوک خوش شانس

به گزارش سینماژورنال اما از همه جالبتر اکران فیلمی است با عنوان «بازگشت لوک خوش شانس» که بناست از همین هفته در گروه سینمایی آزاد اکران شود!!!

البته که این فیلم هیچ ربطی به انیمیشن بلژیکی «لوک خوش شانس» محصول «بوریس دو بیور» ربطی ندارد و فیلمی است کمدی با هنرنمایی قدرت ا.. ایزدی همان کمدین اصفهانی که با نام “آقا رشید” شناخته می شود.

کارگردانی «بازگشت لوک خوش شانس» را مجید کاشی فروشان برعهده دارد و تهیه کنندگی آن نیز برعهده علی اکبر بکتاشیان بوده است.

جمعی از بازیگران تلویزیونی و از جمله سیاوش خیرابی، فتحعلی اویسی و سیروس گرجستانی  و تعدادی از هنرمندان سینما و تئاتر اصفهان در این فیلم بازی کرده‌اند.

این کمدی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ژانر کودک تهیه شده و دو سال قبل نیز در جشنواره کودک اصفهان به نمایش درآمده بود.

بازگشت لوک خوش شانس
قدرت ا.. ایزدی در نمایی از “بازگشت لوک خوش شانس”