1

لغو کنسرت کاوه یغمایی؛ به دلایل فنی یا عواقب گفتگو با یک رسانه آن ور آبی؟

سینماژورنال: در حالی که بنا بود کاوه یغمایی خواننده راک وطنی بنا بود دوشنبه 26 بهمن ماه در قالب جشنواره موسیقی فجر کنسرت برگزار کند اما این کنسرت لغو شد.

به گزارش سینماژورنال البته که در توجیه لغو این کنسرت از مشکلات فنی نام برده شده اما در شرایطی که اجراهای مربوط به جشنواره موسیقی فجر از مدتها پیش هماهنگ شده اند اینکه این کنسرت به دلایل فنی لغو شده باشد کمی دور از ذهن است.

اینکه گفته می شود کنسرت کاوه یغمایی به دلیل آماده نبودن گروه لغو شده است هم چندان قابل باور نیست چون یغمایی خواننده ای نبوده که بیگدار به آب بزند و اگر مشکلی با گروهش داشت باید زودتر از اینها آن را رسانه ای می کرد.

عواقب مصاحبه با رسانه آن ور آبی؟

در این بین شائبه ای هم طرح شده مبنی بر اینکه سوابق فعالیت کاوه یغمایی در آن سوی آبها و حضور چند ساله اش در کانادا و همکاری با یکی از شرکتتهای موسیقی لس آنجلسی عامل این لغو ناگهانی کنسرت بوده است. بخصوص که وی حین حضور در خارج از ایران گفتگویی را هم با “صدای آمریکا” داشت که شاید این لغو کنسرت ناشی از آن گفتگو باشد.

در آن گفتگو کاوه یغمایی بیشتر درباره فعالیت موسیقایی خود صحبت کرده بود اما انتقاداتش از ممیزی آلبوم “مترسک” توسط دفتر موسیقی ارشاد جلب توجه می کرد. او در آن گفتگو یکی از دلایل مهاجرتش را آشنا کردن مخاطبان غربی با موزیسین های ایرانی دانسته بود و البته به طعنه به این موضوع اشاره کرده بود که مخاطبان جهانی نباید فکر کنند ما هنوز شتر سوار می شویم!

حالا باید منتظر ماند و دید واکنش رسمی کاوه یغمایی به این لغو کنسرت چیست؟