1

لطفا لبخند نزنید؛ این یک خبر کاملا جدی است⇐ اعطای دو فقره «ISO» به سازمان سینمایی ایوبی به‌خاطر استانداردهای بالای سیستم مدیریتی‌شان، رضایت مشتریان‌شان و راهنمایی برای رسیدگی و پاسخگویی به شکایات آنها!

 سینماروزان: در حالی که سازمان سینمایی دولت یازدهم در این سه سال جز افزودن بر نهادهای متصل به منابع عمومی از گروه هنروتجربه گرفته تا مدرسه ملی سینما و راه‌اندازی جشنواره‌ای تازه موسوم به جهانی فجر فعالیت قابل توجهی نداشته و تنها کمیته‌ای که بنا بود وضعیت معیشت سینماگران را پی گیرد موسوم به «کمیته ارتقای منزلت» هم به دلیل کمبود بودجه تقریبا از کار افتاده امروز در مراسمی رسمی حجت ا.. ایوبی رییس سازمان سینمایی دو گواهینامه ایزو دریافت کرد.

به گزارش سینماروزان جالب است که این دو گواهینامه بخاطر آنچه بالا بودن استانداردهای کیفی مدیریت و البته رضایت مندی مشتری که احتمالا سینماگران هستند و همین طور راهنمایی برای پاسخگویی به شکایات به سازمان سینمایی ایوبی اعطا شده است!!!

امروز دوم اسفندماه مراسم اعطای گواهینامه 9001 ISO ورژن 2015 و ISO 10002 ورژن 2012 به سازمان سینمایی ایوبی با حضور حجت الله ایوبی برگزار شد.

 در این مراسم که با حضور مدیران سازمان سینمایی و مدیران ارشد هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان سیستم ابتکار و نماینده شرکت WTG و  شرکت BQC اروپا در ایران برگزار گردید نشان بین المللی9001 ISO  (استاندارد سیستم مدیریت کیفیت) و ISO 10002 (رضایت مشتری، راهنمایی برای رسیدگی و پاسخگویی به شکایات) به سازمان امور سینمایی و سمعی بصری اعطا گردید.

در این مراسم حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی با تقدیر از زحمات و پیگیری های دفتر برنامه ، بودجه  و تحول اداری که منجر به دریافت گواهینامه های ایزو توسط سازمان امور سینمایی گردیده ، ابراز امیدواری کرد سازمان امور سینمایی در راستای خدمت رسانی به هنر سینما بعنوان هنر نمونه کشور بتواند با گام برداشتن در جهت استاندارد سازی به یک سازمان استاندارد و شفاف تبدیل گردد!!!