1

“لانتوری” از هفته آینده روی پرده می‌رود/ثبت قرارداد یک فیلم دیگر با موضوع اسیدپاشی+عکس

سینماژورنال: در تازه ترین جلسه شورای صنفی نمایش علاوه بر آن که مقرر شد از هفته آینده “لانتوری” که تصویری به شدت واقع گرایانه از پدیده اسیدپاشی ارائه می دهد روی پرده برود قرارداد فیلمی دیگر با مضمون اسیدپاشی با نام “این زن حقش را میخواهد” هم منعقد شد.

به گزارش سینماژورنال اکران “عادت نمی کنیم” از هفته آینده به اتمام رسیده و به جای آن فیلم «لانتوری» کار رضا درمیشیان با درجه بندی سنی 16+ در گروه آفریقا به نمایش درمی‌آید.

در جلسه اخیر شورای نمایش همچنین قرارداد اکران «آس و پاس» به کارگردانی آرش معیریان نیز ثبت شد و این فیلم بعد از فیلم «سایه» به سرگروهی سینما ماندانا اکران خواهد شد.

ثبت قرارداد فیلمی دیگر با مضمون اسیدپاشی

قرارداد اکران «این زن حقش را می‌خواهد» به کارگردانی محسن توکلی نیز برای گروه کوروش منعقد شد و این فیلم بعد از «آب نبات چوبی» در گروه کوروش اکران خواهد شد.

“این زن حقش را میخواهد” هم با مضمون اسیدپاشی ساخته شده است اما معلوم نیست این فیلم هم به مانند فیلم درمیشیان با درجه بندی سنی روی پرده می رود یا خیر.

“این زن حقش را می‌خواهد” با نام قبلی “پانسیون” که حائز شرکت در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر تشخیص داده نشد، داستان زندگی دختری را روایت می‌کند که به صورتش اسید پاشیده می‌شود و این دختر می‌کوشد با کار کردن و پس‌انداز دستمزدش هزینه لازم برای پرداخت دیه قصاص اسیدپاش را فراهم کند.

میترا حجار، کامران تفتی، لعیا زنگنه، افسانه پاکرو، روشنک عجمیان، مینا جعفرزاده، رسول توکلی و رضا آشتیانی بازیگران “این زن حقش را می‌خواهد” هستند؛ فیلمی که عنوانش هم یادآور فیلم “این زن حرف نمی‌زند” احمد امینی است.

این زن حقش را می خواهد
میترا حجار در نمایی از “این زن حقش را می خواهد”