1

لادن طباطبايی: مي دانستم ظريف موفق ميشه چون منو شناخت!

سینماژورنال: لادن طباطبایی بازیگر زن سینما و تلویزیون که مدتیست بازیگری را کنار گذاشته و به طراحی جواهر می پردازد از جمله بازیگرانیست که کوشیده به نوبه خود از توافق هسته ای ابراز خوشحالی کند.

به گزارش سینماژورنال طباطبایی با نگارش دلنوشته ای که در صفحه اجتماعیش گذاشته خاطره نگاری جالبی کرده از دیدار با وزیر امور خارجه در فرودگاه وین.

نکته عحیب این خاطره نگاری آنجاست که طباطبایی میگوید بعد از اینکه محمدجواد ظریف او را شناخته فهمیده او حتما در کارش موفق میشود.

سینماژورنال متن کامل دلنوشته طباطبایی را ارائه میدهد:

رفتم ساندویچ بخورم…

بیست و جهارم خرداد. نود و سه…فرودگاه وین …. دیر شده بود ، آخه گشنه ام بود ، رفته بودم ساندویچی نزدیک گیت یه چیزی بخورم خب ! خلاصه ، داشتم میدویدم توی خرطومی کذایی که جا نمونم ، یکهو یه عده رو دیدم وایستادن ، معلوم بود دم خروجی فرست کلس هستند .

از پشت سر دیدمش بین هیات همراه

من به مثلا دویدنم ادامه دادم که از پشت سر دیدمش بین هیئت همراه ! مثل تو کارتونها زدم رو ترمز و با یه خط ترمز فرضی بالاخره وایستادم ، چرخیدم، خودش بود ، با لبخند همیشگی + ابرویی که با تعجب بالا رفته بود!

بازگشت به ژست بازیگر فرهیخته

به سرعت به ژست یه باریگر فرهیخته برگشتم و با آرامش گفتم ؛ سلام عرض کردم آقای دکتر ، واقعا خسته نباشید … لبخندی زد و گفت شما هم خسته نباشید …اشاره زد به سمت ورودی هواپیما و گفت: بفرمایید جناب سرگرد !!

شناخت…همون جا فهمیدم موفق میشود

آقا اینقدر ذوق کردم! شناخت ! هورررااااا!  خودمو نباختم به احترام سر پایین آوردم و گفتم ؛ پاینده باشید ، به امید پیروزی …. من …اینطرفی ! اشاره به ته راهرو !! یه لبخند ملیح هم تحویل بقیه اعضای هیئت و…. این بار قدم زنون به سمت ورودی اکونومی …! آقا همونجا فهمیدم موفق میشه…

ده متر بالاتر از هواپیما بودم

آخه آدم انقدر باهوش ! با کلاس ! فهمیده ! خلاصه کل پرواز ، یه ده متری از هواپیما بالاتر بودم… از شوخی و خاطره بگذریم …. ایشون و گروه همراه ، قدرت دیپلماسی و آرامش و تعامل رو بار دیگه به دنیا نشون دادند…