1

فیلم مفرح و پربازیگر «آشوب» و فیلم دفاع مقدسی «ویلاییها» هم به اکران دوم نوروز نزدیک شدند⇐«نقطه کور»، «تیک آف»، «برادرم خسرو» و «نهنگ عنبر۲» دیگر گزینه‌های اکران دومند

سینماروزان: هرچند شورای صنفی نمایش فقط نمایش دو فیلم «نقطه کور» و «تیک آف» برای گروههای زندگی و ماندانا را در اکران دوم نوروز رسمی کرده است اما اخبار غیررسمی از اکران «برادرم خسرو» و «نهنگ عنبر2» در اکران دوم نوروز حکایت دارد.

به گزارش سینماروزان به تازگی نیز مدیر پخش هدایت فیلم نام فیلم مفرح و پربازیگر «آشوب» و فیلمی دفاع مقدسی «ویلاییها» را به عنوان دیگر آثار اکران دوم نوروزی اعلام کرده است.

احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم به «فارس» گفت: فیلم سینمایی «آشوب» ساخته کاظم راست گفتار دارای پروانه نمایش است و بعد از فیلم «یک روز بخصوص» در گروه سینمایی آزادی اکران خواهد شد.. این فیلم پیش از این از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز نمایش دریافت کرده بود.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» ساخته منیر قیدی نیز در گروه سینمایی استقلال بعد از فیلم سینمایی «گشت2» اکران می‌شود.

مدیر پخش هدایت فیلم درباره مجوز نمایش فیلم توضیح داد: این فیلم در اولین جلسه شورای پروانه نمایش به نمایش درخواهد آمد و مجوز آن دریافت می‌شود.