1

فیلم مجری طرح «شهرزاد» تحسین «کیهان» را رقم زد⇔این فیلم در ردیف اول حمایتهای فارابی قرار دارد و کارگردان آن همسر مدیر تولید فیلم «محمد…» مجیدی است!

سینماروزان: روزنامه اصولگرای «کیهان» که خیلی کم پیش می آید با صراحت به تحسین فیلمی خاص بپردازد در گزارشی کوتاه به تحسین فیلمی به نام «ویلاییها» پرداخت؛ فیلمی که توسط یک فیلم اولی به نام منیر قیدی ساخته شده و البته در جدولی که بنیاد فارابی از فیلمهای حمایتی خود منتشر کرده در ردیف اول قرار دارد.

به گزارش سینماروزان اینکه چطور شده یک فیلم اولی و البته باسابقه منشی گری صحنه توانسته ردیف اول حمایت فارابی را به خود اختصاص دهد فارغ از حضور سعید ملکان مجری طرح سریال پرحاشیه «شهرزاد» به عنوان تهیه کننده، شاید به رزومه همسر منیر قیدی مرتبط باشد. قیدی همسر محمدرضا منصوری مدیر تولید فیلم «محمد رسول ا..(ص)» مجید مجیدی و البته مجری طرح «یه حبه قند» رضا میرکریمی بوده است. جالب است که منصوری در کارنامه اش مدیر تولیدی فیلم ناتمام و مغضوب مدیران سینمایی دولت فعلی یعنی «لاله» را هم در کارنامه دارد.

متن گزارش تحسین آمیز «کیهان» درباره این فیلم را بخوانید:

فیلم دفاع مقدسی «ویلایی‌ها» به خاطر ساختار و روایت خوب و سالم خود با استقبال اهالی رسانه و منتقدان سینما در جشنواره فجر مواجه شد. درحالی که عموم فیلم‌های به نمایش درآمده در روزهای نخست سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر موجب ناامیدی مخاطب‌ها شده‌اند، رونمایی از فیلم «ویلایی‌ها» در سومین روز این جشنواره موجب بازگشت امید به جشنواره شد. این اثر به عنوان اولین فیلم منیر قیدی، به روایت داستانی واقعی درباره حضور همسران سرداران دفاع مقدس در اردوگاهی در حاشیه جبهه می‌پردازد. بازنمایی ازخودگذشتگی زنان در پشت جبهه، محور اصلی این فیلم بود که باعث جلب رضایت تماشاگران شد.