1

فیلم توقیفی «زادبوم» بعد از ۹ سال در گروه زندگی اکران میشود/«اکسیدان» و «رگ خواب» بعد از شبهای قدر روی پرده می‌روند+ثبت قرارداد دو فیلم دیگر+نیم‌بها شدن دو روز در هفته بلیت پردیس مگامال

سینماروزان: در تازه ترین جلسه شورای صنفی نمایش علاوه بر آن که مقرر شد «اکسیدان»حامد محمدی بعد از شبهای قدر در گروه زندگی روی پرده برود قرارداد اکران فیلم «زادبوم»ابوالحسن داودی که 9 سال بود به ابتدا به دلیل توقیف و بعد از صدور پروانه نمایش به دلیل عدم علاقه سرمایه گذارش حوزه هنری برای اکران، روی پرده نرفته بود، برای اکران بعد از «اکسیدان» در گروه زندگی تصویب شد.

به گزارش سینماروزان به جز اینها قرارداد اکران «مسلخ»اصغر نصیری برای اکران در گروه ماندانا بعد از «مادر قلب اتمی» و «سارا و آیدا»ی مازیار میری برای اکران در گروه آزادی بعد از «زیر سقف دودی» منعقد شد.

شورای صنفی نمایش مصوب کرد که «رگ خواب»حمید نعمت الله نیز بعد از شبهای قدر یعنی از شنبه آینده در گروه استقلال روی پرده برود.

همچنین این شورا مقرر کرد که پردیس مگامال بتواند با اخذ مجوز از تهیه‌کنندگان آثار، در روزهای شنبه نیز بلیت فیلم ها را به صورت نیم بها ارائه دهد.