1

فیلمسازی کارگردان “در چشم باد” درباره یک هیولای ویرانگر+عکس

سینماژورنال: مسعود جعفرى جوزانى نویسنده و کارگردان سرشناس سینما، در مراسم افطار حاميان مادران و كودكان مبتلا به ايدز گفت: چنانچه جلوی طوفان شرخيز و ويرانگر ایدز را با عزم ملى نگيريم؛ به‌زودى از خانه‌هایمان سربرمي‌آورد. پس تا هنوز فرصتى باقيست؛ هيولای ويرانگر ایدز را بكشيد.

 به گزارش سینماژورنال مسعود جعفرى جوزانى نویسنده و کارگردان سرشناس سینما، پس از شنیدن درد دل‌ها و سخنان مادرانی که هم خود و هم کودکانشان مبتلا به ویروس «اچ.آی.وی» هستند؛ در مراسم افطار حاميان مادران و كودكان مبتلا به ايدز گفت: شايع است كه زندانيان در اثر تزريق با سرنگ‌هاى آلوده به ايدز مبتلا شده‌اند. پرسش اينجاست كه چرا هيچ مقامى نمى‌پرسد مواد مخدر چگونه و بوسيله چه كسانى به زندان راه يافته است؟ چرا رؤساى زندان بازخواست نمى‌شوند؟ چرا از واقعيت‌هاى جانگداز و آمار ترسناك ايدز، مردم را مطلع نمي‌كنند؟ تا با عزم ملى به مبارزه با اين پديده شوم برخيزند.

او كه با ديدن زنان و كودكان مبتلا به ايدز سخت آزررده به نظر مى‌رسيد، گفت: بر سرزمين پاكان چه رفته است؟ چرا بى‌واسطه و سرراست حقيقت را نمى‌گوييد؟ آيا مسئولين هنوز در نيافته‌اند كه كتمان حقيقت ويرانگر است و پیامدى اسفبار در پى دارد؟

نويسنده و كارگردان سريال «در چشم باد» گفت: چنانچه جلوی اين طوفان شرخيز و ويرانگر را با عزم ملى نگيريم به‌زودى از خانه‌هایمان سربرمي‌آورد. پس تا هنوز فرصتى باقيست؛ هيولای ويرانگر ایدز را بكشيد.

مسعود جعفرى جوزانى در پايان اعلام كرد كه؛ در اين باره، فيلمى خواهد ساخت تا وظيفه ملى خود را انجام داده باشد.

مسعود جعفری جوزانی
مسعود جعفری جوزانی در مراسم افطار حامیان و کودکان مبتلا به ایدز