1

فیلمبردار “رسوایی”+طراح صحنه “یتیم خانه ایران”+چهره‌پرداز “مارمولک”⇔در گروه تولید سریال تاریخی سیروس مقدم⇔سریالی که با بودجه سازمان ارزشی اوج تولید می‌شود

سینماروزان: در حالی که به تازگی خبر ساخت سریال تاریخی “هنگام بیداری” به تهیه کنندگی حبیب ا.. والی نژاد و کارگردانی سیروس مقدم منتشر شد(اینجا را بخوانید) حالا “مهر” درباره همکاران پشت صحنه این سریال پرهزینه اطلاعات داده است.

به گزارش سینماروزان مدیریت فیلمبرداری این کار را فرشاد گل‌سفیدی برعهده خواهد داشت که به غیر از همکاری با مقدم در “پایتخت” سابقه فیلمبرداری هر دو قسمت “رسوایی” و “اخراجیها3” را در کارنامه دارد.

عباس بلوندی طراح صحنه باسابقه سینما و تلویزیون و صاحب کارنامه موفق در آثاری مانند “یتیم خانه ایران”، “چ” و “ملکه” طراح صحنه این سریال خواهد بود.

مجید اسکندری برادر عبدا.. اسکندری طراح چهره پردازی این کار را خواهد بود. “مارمولک” و “همیشه پای یک زن در میان است” از جمله تجربیات شناخته شده اسکندری است.

پرویز کاظم لو مدیر تدارکات “سن پطرزبورگ” و “زندگی جای دیگریست” به عنوان مدیر تدارکات و محمود محمد طائمه مدیر تولید “ایستاده در غبار” در سمت مدیر تولید از دیگر عوامل این سریال خواهند بود.

“هنگام بیداری” به مقطع تاریخی مقاومت مردم بوشهر در برابر انگلیسی‌ها و شخصیت آیت الله سید عبدالحسین لاری می‌پردازد.