1

فقط ۲۴ ساعت بعد از گزارش تحلیلی سینماروزان⇐ شورای صنفی نمایش ارائه بی قاعده بلیت نیم بها در پردیسهای ارگانی را ممنوع کرد!!/فروش بلیت نیم بها، فقط در روزهای سه شنبه مجاز است و لاغیر!

سینماروزان: 24 ساعت قبل بود که در گزارشی با محوریت مرور عملکرد مدیر تازه کار تصویرشهر، نیم بها کردن بلیت پردیسهایی درجه دوی شهرداری مانند رازی را پوششی خواندیم برای عدم توجه به مشکلات کیفی این پردیسها.

نیم بها کردن بی ضابطه بلیت در پردیسهای درجه دو بجای ارتقای کیفی آنها از یک طرف اعتراض شورایعالی تهیه کنندگان را به دنبال داشته و از طرف دیگر دستورالعمل شورای صنفی نمایش را.

شورای صنفی نمایش در جلسه تازه خود با بررسی تخلف بعضی از سینماهای ارگانی درجه دو در ارائه بلیت نیمه بها در تمام ایام هفته که اعتراض شورای‌ عالی تهیه‌کنندگان را هم به دنبال داشته مقرر کرده که هیچ سینمایی بجز روزهای سه شنبه نمیتواند بلیت نیم بها بفروشد.

شورا تصویب کرد بهای بلیت فقط بر اساس دستورالعمل وزارت ارشاد تعیین میشود و بر همین اساس فروش بلیت نیم‌بها در همه روزهای هفته به جز سه‌شنبه ممنوع است و تخلف محسوب می‌شود و سینماهایی که تا امروز علاوه بر روزهای سه‌شنبه، روزهای شنبه نیز بلیت نیم بها عرضه می‌کردند باید از این کار جلوگیری کنند.