1

فقط حدود یک ماه بعد از تحریم تلویزیون⇐پرویز پرستویی با پروژه ۳۶۵قسمتی سازمان ارزشی به تلویزیون می‌آید!!

سینماروزان: کمی بیشتر از یک ماه قبل بود که پرویز پرستویی در متنی اجتماعی و به بهانه تبریک تولد پوریا تابان مجری رسانه ملی انتقادات تند و تیزی را روانه رسانه ملی کرد و مدعی شد دیگر پایش را به تلویزیون نخواهد گذاشت و نباید حتی خبر مرگش را هم از تلویزیون اعلام کنند!!!

به گزارش سینماروزان حالا اما بنا شده مجموعه ای 365 قسمتی(!!) با نام «ستارگان راه» که از محصولات سازمان هنری-رسانه ای اوج است با صدای پرویز پرستویی از ابتدای تابستان از شبکه سوم سیما روی آنتن برود!!

«ستارگان راه» مجموعه ای مستند-ارزشی است و طبیعی است که با توجه به حجم بالای کار که در 4 فصل و بیشتر از 350 قسمت بوده است پروسه تولیدی طولانی هم داشته و قاعدتا پرستویی می بایست خیلی بیشتر از یک ماه قبل کار برای این مجموعه را انجام داده باشد.

بر این اساس پرستویی که قرارداد همکاری با چنین پروژه ای را امضاء کرده و لابد برای آن دریافتی هم داشته چگونه حدود یک ماه قبل از تحریم تلویزیون حرف زده است؟! این را بگذارید کنار پخش گفتگویی از پرستویی با فردوسی پور در هفته اخیر از رسانه ملی و توجیه پرستویی مبنی بر اینکه آن گفتگو پیش از ادعای تحریم تلویزیون توسط وی ضبط شده است.

آیا درباره پروژه «ستارگان راه» هم پرستویی همین توجیه قدیمی بودن پروژه را بیان خواهد کرد؟ یا این بار دلیلی تازه برای همراهی با یک سازمان متمول در تولید پروژه ای برای رسانه ملی مطرح خواهد شد؟

از اینکه بگذریم همراهی پرستویی با یک سازمان متمول ارزشی است که جلب نظر میکند. پرستویی که در دوران محمدباقر قالیباف فرزندش، تا مدیریت در روابط عمومی متروی پایتخت پیش رفت در ماههای اخیر همکاریهای مداومی را هم با ارزشیون داشته؛ از همراهی در تولید قطعاتی باکلام برای این سازمان و حضور در پروژه «بادیگارد» و حالا هم نریشن گویی مجموعه ای چهارفصلی به سفارش این سازمان! رمز و راز این همکاری چیست؟ آیا پرستویی که زمانی از علاقمندان جریان اصلاح طلبی بوده از آنها بریده و با جریان اصولگرای همذات پنداری میکند یا تمول ارگان ارزشی مذکور بوده که باعث شده پرستویی همکاری با آنها را بپذیرد؟