1

فقط چند ساعت بعد از اظهارات حسین فرحبخش⇐وزیر ارشاد، سینمای ایران را “نجیب” خواند و از “چتر فرهنگی” دولت مردمی برای همه خانواده سینما گفت!⇔ نکته: باید قدردان وزیر بود که اشتباه را جبران کرد!/پرسش: لوکیشن چتر فرهنگی دولت مردمی دقیقا کجاست؟

سینماروزان: ادعاهای تلویزیونی محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد درباره اینکه برخی فیلم‌های سینمایی را نمی‌‌توان با خانواده دید، خیلی زود با واکنش حسین فرحبخش تهیه‌کننده سینما مواجه شد.

به گزارش سینماروزان حسین فرحبخش در اظهاراتی تفصیلی ضمن حمایت از کلیت تولیدات سینمای ایران از وزیر ارشاد خواست مدیریت سینما را به محمد خزاعی بسپرد و خودش به دنبال ارتقای معیشت اهالی هنر برود.(اینجا را بخوانید)

اظهارات حسین فرحبخش زودتر از حد تصور با واکنش وزیر ارشاد مواجه شد که در بیاناتی کاملا متفاوت نسبت به اظهارات تلویزیونی خود، حامیانه نسبت به سینما توییت زد و نوشت: سینمای نجیب ایران، همواره پشتیبان فرهنگ اصیل این مرز و بوم بوده و سلایق مختلف را نمایندگی کرده است. چتر فرهنگی دولت مردمی برای همه خانواده سینما جا دارد!

اظهارات تازه وزیر ارشاد ضمن اینکه می‌تواند تحسین‌آمیز باشد و بیانگر روحیه منعطف او در پذیرش اشتباهات، پرسش‌برانگیز هم هست درباره “چتر فرهنگی”!
این چتر فرهنگی چیست و در کجا قرار دارد تا همه خانواده سینما برای تحت پوشش قرار گرفتن، بدان مراجعه کنند؟؟

توئیت حامیانه وزیر ارشاد
توئیت حامیانه وزیر ارشاد