1

عرضه بلیت‌های نیم‌بهای “بادیگارد” برای سینمایی در مرکز شهر!!!+عکس

سینماژورنال/محمدصادق عابدینی: رقابت در اکران نوروزی میان فیلمهایی چون “سالوادور…”، “بادیگارد”، “50 کیلو آلبالو” و “ابد…” روزهای پررونقی را برای سینماها فراهم کرده است.

به گزارش سینماژورنال این رونق سبب ساز آن شده است که در روزهای ابتدایی سال و علیرغم بالا رفتن قیمت بلیت، فیلمها از فروش قابل توجهی برخوردار شوند.

با این حال در همین روزها یک اتفاق نه چندان حرفه ای هم روی داده و بلیتهای نیم بهای فیلم “بادیگارد” از طریق یک سایت اینترنتی در حال عرضه است.

این سایت اینترنتی از 26 اسفندماه تا 7 فروردین ماه بلیت “بادیگارد” را با 51 درصد تخفیف برای سینما صحرا که در مرکز شهر قرار دارد به فروش گذاشته است.

آیا شورای صنفی نمایش از این تخلف باخبر است؟

این اتفاق در حالی افتاده که عرضه هر گونه بلیتهای نیم بها در یک ماه ابتدایی اکران فیلمها تخلف محسوب می شود و بعد از این مدت هم عرضه بلیت با تحفیف باید با هماهنگی شورای صنفی نمایش صورت گیرد.

فارغ از آن که این عرضه 51 درصدی تخفیف مطمئنا اعتراض صاحبان فیلمهایی را فراهم می کند که همزمان با “بادیگارد” روی پرده هستند طرح یک پرسش هم ضروری به نظر می رسد و آن هم اینکه در شرایطی که استقبال از فیلمی چون “بادیگارد” در حالت عادی و با توجه به حجم کارهای تبلیغی که برای آن صورت گرفته، نسبتا خوب بوده این عرضه بلیت نیم بها چه معنایی دارد جز آن که صاحبان فیلم خود با دست خود به بی ارزش کردن فیلم خود دست زده اند؟

عرضه بلیت نیم بهای بادیگارد
عرضه بلیت نیم بهای بادیگارد
عرضه بلیت نیم بهای بادیگارد
عرضه بلیت نیم بهای بادیگارد
عرضه بلیت نیم بهای بادیگارد
عرضه بلیت نیم بهای بادیگارد