1

فرهاد اصلانی به روزگار مشروطه می‌رود…

سینماژورنال: فرهاد اصلانی که این روزها فیلم پرفروش “کوچه بی نام” را روی پرده دارد قصد بازگشت به تئاتر را کرده است.

به گزارش سینماژورنال اصلانی حدودا 9 سال از دنیای تئاتر دور بوده است ولی حالا قصد دارد در مقام کارگردان به این عرصه بازگردد.

به گزارش سینماژورنال فرهاد اصلانی با اشاره به اینکه تحولات مدیریتی باعث شده نتواند کار تئاتر کند به “ایران تئاتر” گفت: از سال 1385 با تغییر و تحولاتی که در فضای سیاسی کشور به وجود آمد، شرایط کار کردن در حوزه تئاتر دشوار شد و آخرین نمایشی که در آن ایفای نقش کردم «سمفونی درد» به کارگردانی حسین پاکدل بود که در تالار سایه روی صحنه رفت. پس از آن دیگر برای بازی در نمایش هیچ پیشنهادی را نپذیرفتم.

دوری 9 ساله از تئاتر باعث شد تئاتر از الویتهای زندگیم خارج شود

او افزود: دوری 9 ساله از دنیای تئاتر موجب شد که در این سال‌ها تئاتر از فهرست الویت‌های زندگی من خارج شود و کم‌تر به تئاتر فکر کنم و بخش عمده تمرکز و وقت‌ام را صرف ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی کنم.

اصلانی ادامه داد: قصد دارم به‌زودی دوباره به دنیای تئاتر بازگردم اما این بار می‌خواهم در مقام کارگردان در این حوزه فعالیت کنم.

نمایشنامه ای تاریخی درباره مشروطه

او درباره متنی که قصد دارد روی صحنه ببرد گفت: من بیش‌تر علاقه‌مندم متن‌های تاریخی را روی صحنه ببرم و تاکنون به متنی برنخورده‌ام که بخواهم برای اجرا آن را انتخاب کنم. از این رو قصد دارم نمایشنامه‌ای تاریخی که اتفاقات آن در دوره مشروطه می‌گذرد را بنویسم و اجرا کنم.