1

فرج ا.. سلحشور: آنجلینا جولی حرفهایم را نشنیده و نمیتواند آدم شود!

سینماژورنال: ابتلای فرج ا.. سلحشور به سرطان که برای اولین بار سینماژورنال از آن خبر داد سبب ساز آن شد که آیین نکوداشتی برایش برگزار شود.

به گزارش سینماژورنال در این آیین نکوداشت جهانگیر الماسی سخنانی را درباره تاثیر حرفهای تندی که سلحشور درباره آنجلینا جولی بیان کرده بود مطرح نمود و سلحشور را کسی دانست که باعث تغییر مسیر هنری آنجلینا شده است.

با این حال سلحشور خودش به چنین مساله ای اعتقاد نداشته و حرفهای الماسی را صرفا نظر شخصی وی میداند. سلحشور به “تماشاگران امروز” می گوید: حرفهای الماسی نظر ایشان است شاید برای اینکه اصلا فکر نمیکنند در سینما فساد وجود دارد.

وی ادامه میدهد: آنجلینا جولی یک صهیونیست است و تمام کره زمین هم گناه آلود بودن و فساد این زن را میدانند و آن را دیده اند. بنظر شما این فرد می تواند آدم باشد؟

سلحشور درباره اینکه آیا حرفهایی که زده به گوش آنجلینا جولی رسیده یا نه اظهار میدارد: اصلا! ایشان چطور میتواند حرفهای مرا خوانده باشد و برایش مهم بوده باشد با اصلا حرفهای من چند درصد از حرفهای ایشان را شامل میشود که بخواهند جواب دهند؟

کارگردان “یوسف پیامبر” خاطرنشان میسازد: آن نامه ای هم که به نام ایشان در پاسخ به من منتشر شد را هم چند نفر از بازیگران خودمان نوشته بودند و اصلا از طرف ایشان نبود.