1

فرج‌ا.. سلحشور: دلم نمی‌خواست “شاهگوش” میرباقری را می‌دیدم!/کاش همه دشمنانم مثل پرستویی باشند

سینماژورنال: فرج‌ا.. سلحشور کارگردان وابسته به طیف ارزشی که بعد از سریال “یوسف” کار دیگری را کارگردانی نکرده مدتهاست که درگیر نگارش فیلمنامه سریال “موسی(ص)” است.

سریالی که برآورد هزینه ای بودجه آن بیشتر از 100 میلیارد است و برای همین صداوسیما هم چراغ سبزی برای تولید آن نداده است.

سلحشور در تازه ترین گفتگوی خود که با محسن غلامی در “نسیم” انجام شده در کنار ذکر پاره ای از مشکلات پیش رویش برای تولید این سریال چند کلمه ای هم درباره برخی چهره های مطرح سینما و تلویزیون گفته است.

مجیدی و حاتمی کیا محور سینما هستند

به گزارش سینماژورنال سلحشور درباره اینکه کدام از یک از کارگردانان سینما، موردپسند شما هستند گفته است: انصافاً یک سری کارگردانانی هستند که اینها انقلابی و مذهبی و جبهه‌ای هستند. اینها از اول انقلاب دارند کار سالم انجام می‌دهند و هنوز هم محور سینما همانها هستند مثل آقای مجید مجیدی و آقای حاتمی کیا.

دلم نمیخواست “شاهگوش” را ببینم
سلحشور درباره سبک کاری داوود میرباقری بیان داشته است: دلم نمیخواست این سریال آخری{شاهگوش} را از او می‌دیدم. البته نباید امثال آقای شیخ طادی، شورجه و بحرانی را نادیده گرفت.

پرستویی و کیانیان و عبدی؛ بهترین بازیگران ایرانی
این کارگردان درباره بهترین بازیگران ایرانی اظهار داشته است: بهترین بازیگرانی که ما در این مملکت داریم یکی همچون پرویز پرستویی است. رضا کیانیان و اکبر عبدی و این جنس بازیگران. شاید نتوانم اسم بیاورم به هرحال برخی جا می‌مانند یا حضور ذهن ندارم. در مورد جوانان شهاب حسینی را واقعاً بازیگر خوبی می‌دانم.

کاشکی همه دشمنان مانند پرستویی باشند

به گزارش سینماژورنال فرج ا.. سلحشور درباره موضع گیریهای منفی پرستویی درباره وی گفته است: کاشکی همه دشمنان من مثل آقای پرستویی باشند.

در میان بازیگران زن مریلا زارعی را می پسندم

سلحشور پیرامون بازیگران زن سینمای ایران هم بیان داشته است: خانم‌ها فعلاً آنهایی که هم از نظر شخصیت خودشان و هم کارشان خوب است خانم مریلا زارعی. باز هم تأکید کنم که ممکن است برخی را فراموش کنم چرا که خیلی با سینما و تلویزیون دمخور نیستم و شاید همه را دقیقا نشناسم و در مورد کارهای همه دقت نکنم.