1

“فاطما گل” به ایران می‌آید!+عکس

سینماژورنال: در حالی که تولید پروژه سینمایی موسوم به “فاطما گل ایرانی” توسط سیدضیاءالدین دری به دلایل مختلف معلق شد(اینجا را بخوانید) حالا بناست بازیگر کاراکتر “فاطما گل” در یک سریال ماهواره ای به همین نام به ایران بیاید.

به گزارش سینماژورنال پیش از این عرضه نوعی پیتزا موسوم به “فاطما گل” هم در قنادیهای تهران رواج یافته بود(اینجا را بخوانید) و حالا با آمدن “بِرِن سات” بازیگر این کاراکتر به ایران احتمالا باید منتظر مراودات فرهنگی تازه تری هم باشیم.

به تازگی “پارسینه” خبر داد که یک شرکت ایرانی که نماینده رسمی یک کمپانی ترک در حوزه ارائه غذاست، برای افتتاح چندین شعبه خود علاوه بر هنرمندان ایرانی از هنرمندان ترکیه ای نیز دعوت به عمل آورده است.

حضور همزمان هنرمندان ایران و ترکیه

یکی از بازیگران ترک که به ایران دعوت شده، “بِرِن سات” بازیگر سریال “فاطما گل” است که به موازات فعالیت هنری، در حوزه اجتماعی نیز فعال بوده و در راستای تغذیه سالم برنامه هایی اجرا کرده است.

شرکت ایرانی با توجه به تجربیات موفق ترکیه در خصوص ارائه غذا و با در نظر گرفتن اشتراکات فرهنگی و مذهبی دو کشور همسایه که از مواد غذایی حلال استفاده می کنند، برنامه ای را در حاشیه افتتاح شعبات خود ترتیب داده که در آن هنرمندان ایرانی و ترک توامان حضور خواهند یافت.

فاطما گل
برن سات بازیگر “فاطما گل”