1

ادعای یک رسانه اصلاح‌طلب⇐رییس صداوسیما از اواسط اسفند در محل کارش حاضر نشده!

سینماژورنال: در شرايطي كه ايام قبل از نوروز پركار ترين روزهاي سازمان صداوسيما محسوب مي شود همزمان با سومین روز از سال نوی خورشیدی سایت “انتخاب” که منسوب به اصلاح طلبان است، ادعا کرده محمد سرافراز رييس اين سازمان از اواسط اسفند به مدت ده روز در دفترش در سازمان حضور نيافته است.

ابتدا متن خبر “انتخاب” را بخوانید:

 از ١٥ ديماه و با خروج بازرس ويژه رييس صداوسيما از كشور و اقامت وي در پايتخت عمان ، زمزمه هاي ناراحتي وي در رسانه ها منتشر شد.

با انتشار شايعه استعفاي سرافراز از رياست صداوسيما و نام بردن از گزینه هایی چون غلامعلی حدادعادل به عنوان جایگزین هرچند حدادعادل جايگزيني خود را تكذيب كرد اما سرافراز حاضر به تكذيب استعفا نشد. اكنون اما خبر مي رسد كه ده روز و در پركارترين روزهاي سال در پايان اسفند، سرافراز بر سركار خود حاضر نشده است.

گفته مي شود اقدام غيرمنتظره سرافراز در دعوت از ممنوع التصويرها براي حضور روي آنتن زنده سيما هنگام سال تحويل پس از قطعي شدن خداحافظي وي با صندلي رياست جام جم صورت گرفته است.

حاشیه های مختلف از شهرزاد تا شینا…

به گزارش سینماژورنال ادعای غیبت ده روز سرافراز در محل کارش در حالی طرح شده است که او در ماههای گذشته حاشیه های مختلفی را ناخواسته تجربه کرده است؛ از خروج از کشور و کشف حجاب شهرزاد میرقلی‌خان بازرس ویژه اش تا حضور یکی از مجریان پرس تی.وی به نام شینا شیرانی در شبكه ماهواره اي صداي آمريكا و طرح ادعاهایی درباره برخی آزار و اذیتهای مافوقش در این شبکه.

همزمان با انتشار خبر غیبت ده روزه سرافراز، در سومین روز از سال جدید، پیامی از جانب محمد سرافراز از رسانه ملی روی آنتن رفت؛ پیامی که در آن وی عملکرد سازمان زیرمجموعه خود در سال جدید را در خدمت پیام سال مقام معظم رهبری مبنی بر “اقتصاد مقاومتی: اقدام و عمل” دانسته بود.

هنوز مشخص نیست که بيانيه اخیر سرافراز پيرامون نقش صدا و سيما در محقق شدن اقتصاد مقاومتي، باطل‌السحر  گمانه زني های مربوط به استعفا خواهد بود یا آن که به زودی روابط عمومی سازمان صداوسیما درباره این ادعای غیبت ده روزه بیانیه شفافی را ارائه خواهد داد.