1

غلامرضا موسوی، سخنان مهرداد فرید را تکذیب کرد⇐هیچ دبیر جدیدی برای شورایعالی تهیه‌کنندگان انتخاب نشده

سینماروزان: در شرایطی که بعد از گمانه زنی سینماروزان پیرامون حضور مدیرعامل خانه سینما در قامت دبیر شورایعالی تهیه کنندگان، مهرداد فرید دبیر قبلی شورا این گمانه را تأیید کرده بود اما حالا غلامرضا موسوی می گوید هنوز دبیر جدیدی برای شورایعالی انتخاب نشده است.

غلامرضا موسوی با اشاره به پایان دوره دبیری مهرداد فرید در شورای عالی تهیه کنندگان به «ایلنا» گفت: ما انتخابات برای انتخاب دبیر جدید را در  شورایعالی تهیه کنندگان برگزار نکردیم  و از آنجایی که دوره مهرداد فرید نیز در این شورا به اتمام رسیده بود باید تصمیم جدیدی می گرفتیم.

وی ادامه داد: هم اکنون فردی با عنوان دبیر جدید انتخاب نشده است و کارهای دبیرخانه و مسئولیت های دبیر به صورت جمعی انجام می شود و هر کدام از اعضایی که عضو هیئت اجرایی هستند مسئولیت و کارها را انجام می دهند.

وی ادامه داد: منوچهر شاهسواری عضو هیئت اجرایی است اما ایشان به دلیل اینکه مسئولیت مدیرعاملی خانه سینما را دارند دبیری شورای عالی تهیه کنندگان را قبول نکردند ضمن آنکه علاقمند نیز نبودند تا این سمت را بپذیرند.

موسوی افزود: قطعا در دو ماه آینده انتخابات برگزار می شود و دبیر جدید معرفی می شود ولی تا آن زمان کارها بین اعضای هیئت اجرایی تقسیم شده و هیچ فعالیتی در زمین نمی ماند.