1

عواقب عدم اقبال به قسمت اول مجموعه‌‌ای خانگی به تهیه‌کنندگی سازنده «نهنگ عنبر»⇐تغییر در نحوه عرضه «گاراژ۸۸۸» که میخواست «تخت گاز» ایرانی باشد

سینماروزان: سامان مقدم هرقدر که در سه سال اخیر و با ساخت دو قسمت «نهنگ عنبر» و البته به لطف فضای مساعد و سانسهای فراوانی که برای نمایش فیلمهایش از طریق پخش کننده فراهم شد، رکوردشکن بوده در شبکه خانگی اوضاع خوبی ندارد و نمونه‌اش هم مجموعه ای به نام «گاراژ888» که او تهیه کنندگیش را برعهده داشت و بنا بود «تخت گاز»ایرانی باشد اما پس از 3 ماه تنها یک قسمت از آن به بازار آمد و عدم اقبال باعث تغییر روند عرضه شده است.

یه گزارش سینماروزان و به نقل از «نمایش خانگی» اولین قسمت از مجموعه تفریحی-آموزشی«گاراژ۸۸۸» حدودا سه ماه پیش از سوی موسسه تصویرگسترپاسارگاد به شبکه خانگی عرضه شد.

 در حالی که تصور می‌شد قسمتهای بعدی این مجموعه با فاصله زمانی نهایتا دوهفته ای به شبکه خانگی بیاید اما با گذشت نزدیک به ۱۰۰ روز از عرضه قسمت اول، قسمتهای بعدی مجموعه به شبکه خانگی عرضه نشد تا حرف و حدیثهای مختلفی درباره عدم اقبال مخاطبان و عدم عرضه قسمتهای بعدی شکل گیرد.

با این حال گویا واکنشهایی که عرضه کننده فیلم از مخاطبان خانگی گرفته سبب ساز آن شده که به زودی و با تغییر روش عرضه این مجموعه را به شبکه خانگی ارائه کند.

تغییر صورت گرفته در این جهت است که به جای عرضه تک قسمت که گویا در قسمت اول چندان مفید نبوده تمام هشت قسمت تولیدشده سریال در قالب یک مجموعه به شبکه خانگی عرضه خواهد شد.

به این ترتیب باید منتظر عرضه پکیج ۸قسمتی «گاراژ۸۸۸» به شبکه خانگی ماند و دید آیا این عرضه یکجا خواهد توانست اقبال مخاطبان را موجب شود.

«گاراژ۸۸۸» به تهیه کنندگی سامان مقدم کارگردانی سام کلانتری و اجرای علی قربان‌زاده و با حضور برخی از چهره‌های سرشناس سینما و تلویزیون به بررسی خودروهای مطرح دنیا می‌پردازد.

این مجموعه که با حمایت یکی از شرکتهای فعال در زمینه عرضه لوازم جانبی و از جمله کف‌پوش خودرو تولید شده نام نیوشا و نیما طبیبی را به عنوان سرمایه گذار بر خود دیده است. دو برادری که در تولید «نهنگ۲» هم به عنوان سرمایه گذار حضور داشته اند.

فرهاد آییش، رؤیا تیموریان، رامین حیدری فاروقی، مصطفی زمانی، مسعود رایگان، شقایق دهقان، مائده طهماسبی، مهراب قاسمخانی، رضا ناجی و رؤیا نونهالی از جمله چهره هایی بوده اند که «گاراژ۸۸۸» با حضور آنها ضبط شد اما در قسمت اول فقط آییش و طهماسبی بودند که حضور داشتند.