1

عوارض شیمیایی باعث سکته قلبی یک گوینده خبر شد+عکس

سینماژورنال: رضا حسین‌زاده گوینده خبر به علت سکته در بیمارستان بستری شد.

به گزارش سینماژورنال رضا حسین زاده متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۴ یکی از گویندگان اخبار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

وی علوم سیاسی را تا لیسانس در دانشگاه استانبول ترکیه خوانده و کارشناسی ارشد ژورنالیسم را نیز در مرحله پایان‌نامه، نیمه‌تمام رها کرده است. صدای گیرای حسین زاده باعث شده از 19 سالگی و خیلی زودتر از این ترقی‌های تحصیلی به خبر راه یابد.

وی 3 سال پیاپی جوایزی را از جشنواره خبر و برنامه‌های سیاسی ـ که قبل‌تر برگزار می‌شد ـ بدست آورده است.

مشکلات ریوی برآمده از شیمیایی شدن

حسین زاده خودش درباره سکته قلبی اش به “باشگاه خبرنگاران” گفت: دو روز پیش با احساس درد در قلب و تنگی نفس به بیمارستان پارسیان مراجعه کردم و بنا به تشخیص پزشکان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدم و تحت آنژیوگرافی قرار گرفتم.
وی افزود: دلیل دیگری که باعث مراجعه من به بیمارستان بود، مشکلات ریوی است که بر اثر شیمیایی‌شدن در جبهه‌های جنگ برایم به وجود آمده است.
الان هم اگر نبرد باشد، حاضرم…
حسین‌زاده تاکید کرد: من در همه حال به نظام و مردم کشورم خدمت کردم. همچنان نیز برای خدمتگزاری در هر شرایطی آماده هستم. هیچ کدام از این صحبت‌ها شعار نیست. اگر همین الان هم جبهه نبردی باشد، علی‌رغم تمام مسائل موجود من آمادگی خود را  برای حضور و دفاع از کشورم اعلام می‌کنم. فرقی نمی‌کند در قلبم دردی احساس کنم و یا از تاول‌های شیمیایی رنج ببرم.
گوینده خبر ساعت 14 تاکید کرد: خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات است. همه جوان‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند؛ اما من و هم نسلانمان در این زمان هم آماده دفاع از کشور خود در هر شرایطی هستیم.
وی در پایان تصریح کرد: علی‌رغم وجود مشکلات شیمیایی در جسمم احساس می‌کنم، همان رضا حسین‌زاده هفده ساله‌ای هستم که در عملیات والفجر مقدماتی، مهران، حضور داشتم. من همان جوان هفده ساله‌ای هستم  که به صدا و سیما نیامده و همچنان برای خدمتگزاری آماده است.
رضا حسین زاده در بیمارستان
رضا حسین زاده در بیمارستان