1

علی پروین و خانواده ناصر حجازی⇐سال تحویل در شبکه اول سیما

سینماژورنال: برنامه تحویل سال شبکه یک، میزبان چهره های گوناگون از طیف های مختلف است ضمن اینکه گفتگوهایی با علی پروین و خانواده ناصر حجازی در این برنامه روی آنتن خواهد رفت.
به گزارش سینماژورنال ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک با اجرای سیدعلی ضیاء، داورانی را برای انتخاب برترین آثار مسابقه در پنج رشته گزارشگرى، طراحى لوگو، خواندن يا سرودن ترانه تيتراژ برنامه، اجراى استندآپ كمدى و ساخت فيلم ١٥ ثانيه اى برگزیده است.
بهرام عظیمی، مستانه مهاجر، مجید خسروانجم، شهرام گیل آبادی، علی سیفی مدیر رادیو جوان و اساتیدی چون مظلومی و قنبری هستند.
تعدادی قطعه موسیقی برای اولین بار در این برنامه پخش میشوند که از جمله آنها حضور علیرضا عصار و همکاری او پس از سالها سکوت با تلویزیون پیشتر رسانه ای شده است.
وزیر بهداشت هم هست
مهمان های برنامه علی ضیاء، با محوریت کسانی انتخاب شده است که در سال 94 باعث ایجاد همدلی در بین مردم شده اند. از جمله آنها می توان به سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران و خانواده هادی نوروزی بازیکن فقید پرسپولیس اشاره کرد.
همچنین در این برنامه گفتگوهایی با امیرمهدی ژوله، علی پروین و خانواده حجازی، برانکو مربی پرسپولیس و پرویز مظلومی روی آنتن می رود.
رضا هلالی مهمان مداح برنامه علی ضیاء است و محمدحسین مهدویان کارگردان جوان فیلم «ایستاده در غبار» بهترین فیلم جشنواره سی و چهارم فیلم فجر و خانواده شهید احمد متوسلیان از جمله دیگر مهمانان برنامه هستند.
ضمن اینکه مردم می توانند پای سفره هفت سین، عکس بگیرند و برای «یک یک» بفرستند تا لابلای برنامه پخش شود.
پخش «یک یک» با اجرای سیدعلی ضیاء شنبه 29 اسفند ساعت 22 آغاز می شود و تا ساعت 10 صبح روز یکشنبه اول فروردین ادامه خواهد داشت.
علی پروین در کنار علی ضیاء
علی پروین در کنار علی ضیاء