1

علی لهراسبی؛ خواننده فیلمی با مضمون فرار دختران+عکس

سینماروزان: علی لهراسبی خواننده پاپ کشورمان که پیش از این تیتراژ مجموعه های تلویزیونی چون  «شیدایی»، «فاصله ها»، «همه چیز آنجاست» و «دلنوازان» را خوانده، این بار موسیقی تیتراژ فیلم سینمایی «غیرمجاز» به تهیه کنندگی محمد حسین عامری پویا و کارگردانی حسن یکتاپناه را خوانده است.

به گزارش سینماروزان نکته قابل توجه درخصوص این همکاری این است که علی لهراسبی برای اولین بار بعنوان خواننده تیتراژ در یک فیلم سینمایی همکاری کرده و این اثر را خوانده است.
«غیرمجاز» که مضمونی پیرامون فرار دختران از خانه دارد روایتگر داستان دخترجوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می آید و در این راه با ناملایماتی روبرو می شود که توقع آن را ندارد.
فیلم سینمایی «غیرمجاز» یک اثر اجتماعی است که در اردیبهشت ماه 94 فیلمبرداری آن به پایان رسید و وارد مراحل تدوین و فنی شد.
پخش فیلم سینمایی «غیرمجاز» از طریق شرکت رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی انجام خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته این فیلم به احتمال فراوان در فصل پاییز مهمان مخاطبان هنر هفتم خواهد بود.
غیرمجاز
نمایی از “غیرمجاز”
بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از: میلاد کی مرام، لیلا زارع، یاسمن معاوی، نگار جوکار با حضور پریوش نظریه و با هنرمندی لوون هفتوان
یکتاپناه پیش از این فیلم های سینمایی “بي بي”، “داستان ناتمام” و “جمعه”را کارگردانی کرده است که سال 2000 با فیلم «جمعه» در بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن حضور داشته و جایزه دوربین طلایی این رویداد مهم سینمایی را از آن خود کرده و با فیلم  «داستان ناتمام» جایزه دایره طلایی یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم وزول فرانسه که به بهترین کارگردانی اهدا می شود را دریافت کرده است.
فهرست کامل عوامل اصلی فیلم سینمایی «غیرمجاز» عبارتند از : تهیه کننده: محمد حسین عامری پویا، کارگردان: حسن یکتا پناه، جانشین تهیه کننده : سمیرا عبدیان ، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نغمه نظری، منشی صحنه : مونا پیرایش، جانشین تولید : فرزین فرزدنیا، مدیر تولید : رضا نوروزی، طراح صحنه و لباس : علی وطن دوست، طراح گریم : عباس عباسی، صدابردار : جواد مقدس، نورپرداز: عباد اله به افروز، طراحی و ترکیب صدا : حسن مهدوی، موسیقی : محمد ناهیدی، خواننده : علی لهراسبی، تدوین: منوچهر اولیایی، فیلمنامه: محمد سلیمانی، مدیر فیلمبرداری: رضا رخشان، ، سرمایه گذار : محمد حسین عامری پویا، مشاور استراتژیک و تبلیغات: شهرام سیف هاشمی، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی