1

علی صادقی بازیگر تیپیکال طنز بیان داشت⇐نمی‌دانم چرا در بیشتر سریالها به من نقش پسر خرابکاری را می‌دهند که با پدرزنش مشکل دارد!؟/واقعا نقشهای تکراری برایم خسته‌کننده شده!/ اگر اجرای یک برنامه مهیج پیشنهاد بشود نه تنها قبول می‌کنم که استقبال هم می‌کنم!/در این روزهای کرونایی ورزشهایی مثل تنیس، اسکی و شنا را انجام می‌دهم!!

 

سینماروزان: علی صادقی در زمره بازیگران تیپیکال طنز قرار دارد که از سینما تا تلویزیون مدام یک تیپ‌ طنز را ایفا می‌کند و جالب اینکه بداهه‌هایش باعث میشود همچنان مخاطبان با وی ارتباط گیرند.

به گزارش سینماروزان علی صادقی خودش از این تکرار مکررات دلخور است و به جام‌جم می‌گوید: در بیشتر سریالها به من نقش پسری که خرابکاری میکند یا می خواهد زن بگیرد یا با پدرزنش مشکل دارد پیشنهاد می شود که زیاد مورد علاقه من نیست و برایم تکراری و خسته‌کننده شده است. از طرفی هم مایل نیستم در نقش های جدی که غم و غصه را به مخاطب منتقل میکند بازی کند اما بدم نمی آید نقش های متفاوت تری را هم تجربه کنم.

علی صادقی ادامه داد: سعی می کنم با کارگردان هایی کار کنم که مهربان باشند و خوش اخلاق و معقول، بالاخره کار در کنار این کارگردان ها لذت بخش است.

صادقی درباره علاقه‌اش به اجرا گفت: یک هنرمند می‌تواند در حوزه های مختلف، علاوه بر بازیگری خودش را آزمایش کند و موفق هم باشد؛ من هم بدم نمی‌آید در این زمینه فعالیت کنم. البته اگر اجرای یک برنامه مهیج پیشنهاد بشود نه تنها قبول کرده که استقبال هم می کنم و دوست دارم.

به گزارش سینماروزان در دورانی که باشگاهها به علت محدودیت کرونایی تعطیلند علی صادقی به صورت وی‌آی‌پی ورزش میکند و می‌گوید: در دوران کرونا خیلی ورزش می کنم. قبل از ورود به بازیگری ورزش شنا را بصورت حرفه ای دنبال می کردم و این روزهای کرونایی هم ورزش هایی چون تنیس، اسکی، شنا را انجام می دهم.

علی صادقی
علی صادقی