1

علیرغم تکذیبیه منیژه حکمت⇐رونمایی از صورتجلسه حذف غلامرضا موسوی از ریاست انجمن تهیه‌کنندگان مستقل+عکس

سینماروزان: دو روز قبل بود که در گزارشی و با اشاره به اختلافات موجود در انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران پرسشی طرح کردیم درباره حذف غلامرضا موسوی از ریاست این انجمن(اینجا را بخوانید) پرسشی که البته همراه شد با انتشار اخباری مبنی بر درگیری یکی از تهیه‌کنندگان قدیمی با نام محمد بانکی با یکی دیگر از تهیه‌کنندگان یعنی غلامرضا موسوی در شورایعالی تهیه‌کنندگان.

به گزارش سینماروزان روز گذشته ابتدا امیرحسین شریفی از اعضای انجمن تهیه کنندگان مستقل با تأیید ماجرای درگیری در شورایعالی تهیه کنندگان به انتقاد از موسوی پرداخته و از برکناری وی از انجمن تهیه کنندگان مستقل خبر داد اما ساعاتی بعد منیژه حکمت از دیگر اعضای این انجمن، هم درگیری فیزیکی میان تهیه کنندگان را تکذیب کرد و هم برکناری موسوی را!!!

با این حال بامداد جمعه هفتم بهمن ماه تصویر صورتجلسه ای از انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران به سینماروزان رسید که در آن با گلایه از عملکرد موسوی از خلع وی از ریاست و اداره شورایی جلسات با مدیریت غلامرضا آزادی، محمد بانکی و امیرحسین شریفی خبر داده شده است.

ذیل این صورتجلسه امضای اعضای شورای مرکزی انجمن از محمد بانکی و غلامرضا آزادی و حبیب صحرانورد گرفته تا رحمان رضایی، امیرحسین شریفی و محمدرضا عالی‌پیام آمده است. صورتجلسه خطاب به مدیرعامل خانه سینماست اما رونوشت آن برای ریاست سازمان سینمایی هم ارسال شده است.

صورتجلسه حذف موسوی از ریاست انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران
صورتجلسه حذف موسوی از ریاست انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران