1

علاقمندان به تماشای “قصه‌ها”ی بنی‌اعتماد هر چه زودتر به پردیس کوروش بروند

سینماژورنال: در حالی که از اواخر هفته گذشته زمزمه هایی مبنی بر اکران آخرین ساخته رخشان بنی اعتماد شنیده میشد حالا این فیلم از فردا اکران خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش سینماژورنال اکران این فیلم به صورت چراغ خاموش و در گروه آزاد آغاز میشود شاید بخاطر واهمه از واکنشهای افراطیون نسبت به اکران فیلم.

“قصه ها” از جمله آثاری بود که وقتی در جشنواره سی و دوم فیلم فجر به نمایش درآمد برخی رسانه های افراطی به شدت به آن تاختند و تصویرسازی صورت گرفته از آن نسبت به تهران معاصر را یأس آور قلمداد کردند.

“قصه ها” از همان هنگام در کنار “خانه پدری” و “عصبانی نیستم” به عنوان آثاری قرار گرفت که منتقدان افراطی به اکران آنها در سینماها اعتراض داشتند.

این انتقادات بعضا نامعقول “عصبانی نیستم” و “خانه پدری” را به آثاری بدل کرد که علیرغم داشتن پروانه نمایش توقیف شدند!

فقط در پردیس کوروش می توانید “قصه ها” را ببنید

حالا اما در یک اقدام کاملا محافظه کارانه اجازه اکران “قصه ها” با کمترین بار رسانه ای صادر میشود و البته از تهیه کننده هم خواسته میشود که فیلم را در گروه آزاد اکران کند مبادا کسی از اکران آن چیزی بفهمد و حاشیه سازیها باز هم کار دست مدیران بدهد.

در نتیجه این اقدام است که “قصه ها” هفته اول اکران خود را که از چهارشنبه 16 اردیبهشت آغاز میشود فقط با چند سالن سینمایی محدود آغاز می کند و در این بین فقط پردیس کوروش است که امکان رزرو اینترنتی را برای مخاطبان فراهم می کند.

هر چه زودتر به پردیس کوروش بروید

البته گفته اند که در روزهای آینده سینماهای دیگر و از جمله قدس، اریکه، مرکزی، ایران، فرهنگ، ماندانا، پردیس زندگی و پردیس ملت نیز به سینماهای نمایش دهنده “قصه ها” می پیوندند با این حال سینماژورنال به عموم علاقمندان به سینمای بنی اعتماد توصیه می کند برای تماشای فیلم هر چه زودتر به پردیس کوروش مراجعه کنند چون هیچ بعید نیست که همین اکران محدود هم در روزهای آینده حاشیه ساز شده و لغو شود.