1

عشق زبان‌شناس به بیمار؛ “فرگشت” میزبان عکاسان و خبرنگاران می‌شود

سینماروزان: نمایش “فرگشت” به نویسندگی، با طراحی و به کارگردانی مهدی خلیل زاده، در ساعت 18:30 روز سه شنبه، 2 آذر ماه 1400 برای عکاسان و خبرنگاران به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش سینماروزان نمایش “فرگشت” به نویسندگی، با طراحی و به کارگردانی مهدی خلیل زاده که از 26 آبان ماه 1400 اجراهایش را در سالن شماره دو خانه نمایش مهرگان آغاز کرده است، در ساعت 18:30روز سه شنبه، 2 آذر ماه به طور اختصاصی برای عکاسان و خبرنگاران به روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان “فرگشت” آمده است: “یک زبان‌شناس و مبدع شیوه‌های نوین درمان لالی، عاشق یکی از بیماران خود می‌شود و تلاش‌های او برای درمان و وصال با معشوق زندگی‌اش را به چالش می‌کشد.”

در “فرگشت”؛ تازه ترین اثر کارگردان باسابقه تئاتر و مدرس کنونی تئاتر در دانشگاه سوره، سامان شکیبا، مرتضی دلداده، سیمین میرشفیعیان، آرام محمدخانی، محسن رحمانی، داریوش خان علیزاده، زینب نوری، آرمیتا آذرکمان و مهدی خلیل زاده به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل اثر، عبارتند از: مشاور هنری: بهزاد رضایی، برنامه ریز: سیمین میرشفیعیان، دستیاران کارگردان: محمدحسین نوائی و عسل حسینی، منشی صحنه: غزاله حریرچی، طراح و مجری گریم: کیمیا حق شناس، موسیقی: علی کنعانی و داریوش خان علیزاده، مسئول اتاق فرمان: محسن پرورش، مدیر صحنه: افسانه فتح آبادی، دستیاران صحنه: داوود مرادی و فرهاد بیژنی، امور هماهنگی: مرتضی صباحی و نگین ستاینده، مشاوران رسانه: فرزاد جمشیددانایی و پیام احمدی کاشانی، عکاسان: شهاب غفاری، فرزاد جمشیددانایی و پیام احمدی کاشانی، طراح پوستر: عرفان تقویمی.

“فرگشت”، تا 16 آذر ماه، هر شب ساعت 18:30 در سالن شماره دو خانه نمایش مهرگان به روی صحنه است و علاقمندان به تئاتر می توانند برای تماشای اثر به سایت فروش بلیط تیوال مراجعه و اقدام به خریداری بلیط نمایند.