1

عرضه نسخه بی‌سانسور “سالوادور…” ۱۷ میلیاردی در شبکه خانگی+عکس

سینماژورنال: نسخه اصلی کمدی “من سالوادور نیستم” با بازی رضا عطاران به کارگردانی منوچهر هادی به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سینماژورنال این فیلم که مدتی پیش از نوروز و در فصل مرده اکران با پخش رسانه فیلمسازان روی پرده رفت هفته به هفته رشد فروش داشت تا جایی که توانست در نهایت رقم فروش 17 میلیارد را رد کند.

نسخه خانگی “سالوادور…” به تهیه کنندگی منصور سهراب‌پور-امیر پروین‌حسینی از سوی شرکت تصویرگسترپاسارگاد عرضه شده است؛ موسسه ای که رایت ویدیویی این کمدی را با رقمی بالا از آن خود کرده است.

یکتا ناصر، کارول ویدوتی، مهدی مهرابی و ریوالدو فوتبالیست سابق برزیل از جمله بازیگران این کمدی هستند ضمن اینکه ژیلا صادقی مجری تلویزیون هم نقش کوتاهی در فیلم ایفا کرده است.

نکته جالب درباره “سالوادور…” آن است که این فیلم تقریبا با همان طرح اصلی پوستر که مدتی بعد از آغاز اکران دچار ممیزی شده بود، در شبکه خانگی توزیع شده و تصویر روی جلد دی.وی.دی نیز عینا همان طرح اصلی است.

در این طرح بازیگر برزیلی کار یعنی کارول ویدوتی پشت رضا عطاران دیده می شد و همین حضور یک بازیگر زن با موهای باز پشت عطاران بود که پوسترهای سینمایی را دچار ممیزی کرد. اما حالا با قرار دادن یک کلاه بر روی سر این بازیگر و منطبق بر همان طرح اصلی، نسخه خانگی به بازار عرضه شده است.

به همراه کمدی “سالوادور…” پشت صحنه فیلم هم به بازار عرضه شده است.

من سالوادور نیستم
من سالوادور نیستم